PO FILMU:
Přemýšlím co budem dělat.
,,A co teď?" zeptá se Adél a prohrábne si své vlasy.
,,Nevím, co takhle jít se vykoupat?" směju se.
,,Ty sám a já sama?" zeptá se a zasměje se.
,,Jak jinak?" řeknu a vstanu z postele.
,,Dobře tak jdi se vykoupat jako první." řeknu a chynu ji za ruku aby mohla vztát.
Vztane a řekne.
,,Já tu nemám žádné věci ale." řekne.
,,Já ti půjčím tričko a boxérky jo?" řeknu a zasměju se.
,,Třeba, a d-děkuju." řekne a jde směr koupelna.
___________________________________________________________
ČEKÁNÍ:
Seděl jsem před počítačem a stříhal jsem nové video. Byl jsem u konce a Sony Vegas mi prohlásil že jsem na konci.
Zajásal jsem a šel do kuchyně. Vzal jsem si jablko a šel okolo koupelny. V tom se otevřou dveře ale nestojí tam Adél.
,,Podal bys mi prosimtě oblečení?" zeptá se a hmatá tam rukou.
,,Jo." řeknu a utíkám do pokoje.
Otevřu skříň a vyndám moje tričko s potiskem mě, a boxérky. Vzal sem to a rychle běžel ke koupelně.
Podal jsem jí to do ruky.
,,Děkuju." řekne a zavře dveře.
Stojím u zdi vedle koupelny, čekám jen na Adél až se obleče. Napadlo mě si jít taky pro oblečení. Šel jsem pomalým krokem ke skříni vyndal jsem si obyčejně boxerky. To bylo vše.
Šel jsem k koupelně a Adél zrovna otevírala dveře. Vstoupil jsem do koupelny a zavřel jsem dveře. Přistoupil jsem k vaně, a napustil jsem jí vodou a potom jsem do ní dal bublinky.
Sundal jsem si oblečení a skočil jsem do vany. Ležel jsem nehybně a díval jsem se do stropu. Zajímal jsem se jen kde Adél bude spát.
Umyl jsem si nohy, a přistupoval jsem pomalu k břichu. Opláchl jsem si tělo, a poté jsem namočil obličej, a vlasy.
Na vlasy jsem si dal šampon s vůní máty.
Po umytí jsem vyšel z vany a vypustil jsem jí. Šel jsem k zrcadlu a prohrábl si vlasy. Ohnul jsem se k mému oblečení.
Oblíkl jsem se, a nahmatal jsem kratáček. Vysunul jsem ho z skleničky, poté i zubní pastu. Zubní pastu jsem si dal na kartáček.
Kartáček jsem si dal do pusy, a čistil jsem si zuby. Po 2 minutách jsem si kartáček umyl, a vyflusl jsem zubní pastu.
Otevřel jsem dveře od koupelny, vyšel jsem z koupelny a mířil jsem si to k pokoji.
ČTEŠ
Your Real Love? Yeah, Real Love..[Dokončeno]
Fanfiction,,Ahoj jmenuju se Adéla." takhle to vše začalo..