Imediat m-am schimbat la fata,si din ochii mei ieseau pe rand cate o lacrima.Ochii nostrii se priveau cu ura,apoi mi-a soptit:
Maya.....
S-a apropiat de mine mai mult,aproape de gatul meu ,uitandu-se fix la el .
W:Las-o in pace!
Striga Wandy ,dar ea isi intoarce capul ,apoi se uita putin la ea,in ochii ei,apoi..o tranteste pe jos facandu-i o rana adanca la mana.
Eu:Nu!
Incep eu sa strig,dar era prea tarziu...Wandy...era deja moarta...
Eu:Ce i-ai facut?
Ea:Ce merita.Acum tu urmezi.
Eu:Nici sa nu te gandesti.Apoi cutitul pe care il aveam la mine era deja infipt in inima ei facand-o sa scoata un zgomot ciudat.M-am asezat in genunchi langa Wandy,care era plina de sange,si am inceput sa plang.Acum chiar ramasesem singura,in acea padure intunecata,si ciudata.Am luat-o in brate pe Wandy si am dus-o acasa.
Am asezat-o in pat,si am inceput sa plang.Dar la un moment dat,Wandy se ridica din pat ca un fulg ,plutind prin camera .Este fantoma!
Eu:Wandy...?
W:Acum e randul tau!
Eu:Ce?Apoi imi infige ghiarele pline de pamant in piept.
M-am trezit la spital cu perfuzii la mana,eram singura in salon,iar totul era alb in jur.Apare o lumina alba orbitoare.Era Jade cu Wandy.Ciudat era faptul ca Jade traia...
W:Offf,saracuta Maya...a ramas singura.
J:Da...
Eu:Ce vreti?
J:Hmm...inima ta...
Eu:Pff...nici o sansa..
J:Wandy,leag-o!
W:Bine.
Eu:Lasati-ma!Apoi a intins cutitul spre inima mea.
Eu:Nu....Te rog.
Apoi Jade s-a intors sa ascuta cutitul ,dar Wandy s-a apropiat de mine si mi-a soptit:
W:Maya,sunt de partea ta,ai incredere in mine...
Apoi Jade a venit,si era gata sa ma omoare,cand..Wandy i-a infipt ghiarele in inima.Jade murise.Era intr-adevar moarta.
Eu:De ce m-ai salvat?
W:Tot prietena mea ramai!Apoi ne-am imbratisat,cam greu...pentru ca ea este fantoma.O fantoma buna.
YOU ARE READING
Casa Bantuita Vol. 2
HorrorIn acest volum ,Maya ajunge la bunicii ei. Si isi va face o prietena foarte buna. Aceasta va merge la scoala de acolo,insa nu prea este de acord deoarece nu cunoaste pe nimeni . Dar, se vor intampla multe lucruri interesante.