Stála jsem před obrovskou budouvou, která bude následujících pět let moje škola. Vzali mě na medicínu a já jsem z toho nadšená. Taťka je na mě pyšnej. Jedinej na koho, ale myslím je Justin Bieber. Moje platotická láska. Známa celebrita. Viděla jsem ho jedinkrát v životě a to na koncertu.
Nikdy jsem s ním nemluvila. Vím že je to jen moje představa mluvit s ním. Mluvím s ním v mých snech. Upravila jsem si batoh na ramenu a vydala se do budovy. Nadechla jsem se a vešla do přednáškové místnosti. Posadila jsem se vedle nějakého kluka, kterému z pod kapuci vykukovali blond vlasy. "Ahoj." Pokusila jsem se ho pozdravit, ale neodpověděl. Tak fajn ten nebude moc společenskej.
Skončila hodina a já se vydala ven. Netušila jsem to že je to tak těžké. Do někoho jsem narazila a s omluvou hned odešla.
Vyšla jsem před školu a tam se něco dělo. Velkej hlouček lidí a já nic nechápala. Šla jsem kousem blíž abych viděla co se děje. Stál tam ten Justin Bieber.
"Promiňte." Omluvil se všem okolo a přišel až ke mě. Podal mi jednu rudou růži. Koukala jsem na něj zaraženě. "Kayce vím že si myslíš, že jsem si ty zprávy nečetl, ale četl. Každou zprávu jsem si četl a i přes ty zprávy se do tebe zamiloval." Nevěděla jsem jestli se usmívat nebo se cítit trapně.
"Nemusíš nic říkay, jen se chci zeptat jestli by ses stala mojí dívkou. Takže stala by ses mojí přítelkyní?" Nevěděla jsem co říct. "Nebudeš se za mě stydět? Nejsem slavná ani hezká." Zarazil mě. "Jsi nádherná a mě nevadí a mě nevadí že nejsi slavná. Takže?" Nadzvedl obočí.
"Ano. Ráda se stanu tvojí přítelkyní." Hned jak jsem to řekla tak si mi přitiskl na rty.
A tak jsem začala vztah s Justinem Bieberem. Moje sny se splnily.
Justin
Každou její zprávu jsem si četl nejméně stokrát. Když napsala že je po mostem a mrzne, nechal jsem vystopovat její mobil a odvezl ji do nemocnice. Věděl jsem tedy jak vypadá. Když do mě po tom koncertu narazila byl jsem nadšenej že přišla. Pořád se mi omlouvala, ale já se nezmohl ani na slovo. Byla ten večer tak nádherná. Jako by byla víla.
Pak jsem ji pozoroval. Pozoroval jsem ji z dálky a nejednou se objevil i na stromě vedle jejího okna. Sledoval jsem ji jak byla nádherná. Uchvátila mě svojí krásou. Byla tak roztomilá. Pozoroval jsem ji když dělala úkoly, četla si nebo si hrála se svojí mladší sestřičkou. Jako správný gentelman jsem ji nepozoroval když se převlékala nebo podobně. Zajímali mě prostě maličkosti.
Když mi ten den napsala že už mi nemůže psát zasáhlo mě to. Jo je moje milovaná beliebers, ale tohle mě nebolelo jako zpěváka Justina Biebera, ale jako obyčejného kluka Justina. Tehdy jsem věděl, že to nebylo jen tak. Potom přišel Scoot s teorií o tom že jsem se zamiloval.
A nebylo už na co čekat. Prostě jsem jel sem a počkal si na ní. Vypadala zaskočeně když mě viděla. Ale v jejích očích jsem viděl, že je nadšená že mě zase může vidět. Taky jsem byl nadšenej. Věděl jsem proč jsem jdu a vyhrál jsem.
Ráno
Probudil jsem se a vešel do kuchyně. Na stole leželi noviny, které mi donesla hospodyně jako každé ráno. Na úvodní straně jsem byl já s Kaycee jak se líbáme.
Nová láska Justina Biebera? Nebo jen známost na jednu noc?
Takhle stál titulek. Otevřel jsem noviny a začal číst.
Včera v odpoledních hodinách byl zachycen slavný zpěvák Justin Bieber před New Horskou univerzitou zabývající se medicínou. Čekal na malou blondýnku, která nám přijde moc krásná. Je toto Justinova nová láska? Své city jí vyznal před celou školou a nebál se lidí okolo.
No nevím jak vám, ale mě tato brunetka přijde mnohem lepší pro Justina než jeho ex Selena Gomez. Jak se bude tento románek vyvíjet? Doufáme že dobře a Justinovi s Kaycee přejeme moc štěstí.
Jste tým Jaycee nebo Jelena?
Usmál jsem se když se okolo mě obmotali něčí ruce. "Už jsem v novinách že? Berou mě tam jako nějakou lehkou holku že?" Zeptala se a já si ji hned otočil k sobě a zahleděl se jí do očí. "Ne nejsi. Píšou že jsi pro mě lepší než Selena. Dokonce nám vymysleli ship jméno." Ona tázavě zvedla obočí. "Jaycee." Zasmála se a já ji políbil.
"Miluju tě." Zašeptal jsem ji na rtech.
"Miluju tě." Oplatila mi a spojila naše rty hlouběji.
Zamiloval jsem se do ní jen přes obyčejné zprávy na Twitteru. Ale jedno vím určitě. Ona není jen obyčejná holka. Je prostě sám zázrak.
Konéc! Snad se story líbila
Love you
-Denny
ČTEŠ
Dear Justin √
FanfictionDívka, která bude psát Justinovi, který si její zprávy ale nikdy nepřečte podle všech která zná SHORT STORY #94 ve FF (25. 8. 2016)