~Törpike~
Reggel Andy karjaiban ébredtem. Furcsa előérzetem volt,remélm nem Haliékkel kapcsolatban. Próbáltam úgy kikászálódni az ágyból hogy ne ébresszem fel Andyt,de nem sikerült!
-Jó reggelt hercegnő!-mosolygott rám.
-Hercegnő? Inkább démon!-válaszoltam.
-Akkor démonka!-nevetett.
-Ez már jobban tetszik!
-Össze pakoltad már a bőröndödet?-kérdezte.
-Miért? Hova megyünk?
-Haza! Eltelt már 1 hét!
-Jézusom! Ilyen hamar elment!
-Pakolj össze én addig csinálok reggelit meg felkeltem a srácokat!-ment ki az ajtón és egy puszit nyomott a fejemre.Nem volt kedvem elmenni innen,mert annyira jó szórakoztunk! Jut eszembe ha hazaértünk fel kell hívni Halit. Remélem semmi baja nincs. El kell ,ég mennem Lauért a korházba.
Gyorsan felöltöztem,lementem reggelizni,majd közöltem velük hogy elmentem Lauért.
-Elvittem a kocsidat!-kiabáltam Andynek.
-Ne tedd tönkre!-nevetett.
-Nem fogom! Nyugodj meg!Ezzel kiléptem az ajtón. Rögtön felvettem a napszemüvegemet, mert 7 ágra sütött a nap.
Beültem a mustang-ba majd felbőgettem a motorját, hogy egy kicsit bosszatsam Andyt. Láttam hogy a konyhaablakból figyel! Feltekertem a maximumra a rádiót és a légkondit is. Ezzel elröppentem.Lau már teljes harcidíszben várt a kórterem előtt és idegesen topogott.
-Már azt hittem itt hagysz!-ugrott a nyakamba.
-Ha te nem lennél velem, már régen a diliházban lennék ,amiatt az öt dilinyós miatt!-nevettem.
-Na gyere!-húztam Laut.
-Jajj,de jó lesz már végre fürdeni a tengerben!-sóhajtott fel Lau a kocsiban ülve.
-Erről már sajnos lemaradsz, mert ma megyünk haza!
-Ne már!-Lau már a sírás határán volt!
-Viszont fel kell hívnunk Halit,mert tegnap csak úgy lelépett Ronnieval,Maxel meg Cerrulival.
-Egy lemezkiadóhoz mentek nem?
-Te erről honnan tudsz?-kérdeztem.
-Ööömm.. Jinxx mondta tegnap!
-Tegnap nem is volt bent nálad!-oktattam ki.
-Felhívott!!-mondta hisztérikusan.
-Oké! Én hiszek neked!Ezzel le is zártam a témát. Begördültünk a feljáróra. Már kint várt minket Jinxx az ajtóban. Lau csak úgy be b*szta az ajtöt és rohant Jinxx-hez.
-Kösz, hogy leamortizálod a kocsimat!-nevetett Andy.
-Jajj, ne haragudj!-mondta Lau.-Felhívtam a hugomat!-jött oda Andy.
-Mit mondott?-kėrdeztem.
-Csak annyit hogy Ronnienál van és hogy menjünk oda érte!-válaszolta.
-Hol lakik?
-Nem messze ide este kilencre talán odérünk, ha 1 óra mulva elindulunk!-nevetett.
-Andy, dél van!-kiabáltam.
-Tudom! Szarkasztikusan mondtam hogy nem olyan messze!
-Gyertek! Kész a spagetti!-kiabált Jake a teraszról.
-Ezaz az a kedvencem!-mondtam.
-Tudom! Azért ez a van!-válaszolta Andy.
-De miért csináltátok? Ma hányadika van?
-Augusztus 14!A szülinapod van te szerncsétlen!-nevetett Ash.
-Basszus tényleg teljesen elment az időérzékem!
-Nem szerveztünk neked bulit ha nem baj!?-mondta CC
-Nekem így is egy buli az életem veletek!-erre mind a hatan megöleltek.
-Na akkor énekeljünk! -csapott az asztalra Jinxx.
-Boldog szülinapot, Boldog szülinapot Törpike, Boldog szülinapot!-énekelték.
-Jajj de cukik vagytok!-mondtam.
-Olyan cuki hogy majd bele halok!-idézte Ash a minyonokból.Mondjuk ez egy kicsit furán hangzott dörmögős hangon!!!
-Na akkor, ha mindenki megkajált, talán indulhatnánk is!-jelentette ki Jake.
-Felmegyek a cuccaidért!-lökött oldalba Andy.
-Ó! Milyen kedves lett valaki!-nevettem.
-Én mindig az vagyok!-szólalt meg egó uraság.Lecipete a bőröndjeinket az emeletről és bepakolta a kocsiába , addig a többiek a saját cuccaikat a minibuszba pakolták.
YOU ARE READING
A sátán leánya
FanfictionEmi és Eszti L.A-be költöznek egy új élet reményében, eközben megismerkednek a rock világ nagyágyúival!