Část 3.

28 1 1
                                    


znáte ten pocit? Pocit prázdnoty? tak přesně takhle se cítím... 

Nevím jestli je to pravda nebo ne. A ani nevím, proč to vůbec tak řeším, ale nějakým způsobem mě to zamrzelo. Proč nechtěl abych to věděla? nechápu to... 

KOnečně škola skončila a já můžu jít domů. No ne tak úplně. Má na mě čekat Liam. Takže si hodím domů jen tašku a půjdu zase rychle pryč. Naši mají přijet nějak okolo čtvrté hodiny, takže bych je potkat neměla.

jenže... před školou nebyl jen Liam. Byl s ním i Josh... ,,Tori!" zakřičel na mě a běžel mě obejmout. Jak já to jeho medvědí objetí miluju. ,,Jak jsi se měla, zlato?" ano... zlato mi říká poměrně často, ale má pro mě i několik dalších přezdívek... takže mi v podstatě říká různě. ,,Ale, znáš to. Pořád to samé dokola. A co ty? Kde jsi byl dnes ráno?" ptám se ho. Jestli byl se Sam, tak by mi to určitě řekl, a já bych se už nemusela trápit

,,No... já zaspal. Promiň." Cože??! proč mi lže? nechápu to. Nikdy mi nelhal  a najednou jo? ,,Aha. A ve škole v poho?" zeptala jsem se ho.. tohle je divný.. 


,,Torii? nechceš se mnou zajít do Kina?" Zeptal se zničeho nic Liam. Jako vážně? Ten Liam se mě zeptal jestli s ním nepůjdu do kina? Panebože.. o tomhle sním už 2 roky! ,,Ano, ráda s tebou půjdu." odpověděla jsem mu s úsměvem. Bohužel mi nemohl uniknout Joshův pohled. Jako kdyby se snažil zabít svého vlastního bratra. Co to s ním dnes je? 

,, Dobře, tak zítra tě vyzvednu v osm" mrkl na mě. Byla jsem šíleně ráda.  ani nevím proč. Teda vlastně vím, je to jako kdyby se vám splnil sen!  Nikdy by mě tohle nenapadlo, že se stane. ,, ok. Počítám s tím" řekla jsem stále s úsměvem. Dnes se asi budu celý den usmívat. ,, Tak ale teď musím jít. Mám zapás. Měj se, Tor" Řekl a objal mě. ,, Ty taky Li." Připadám si jako v pohádce. ,,To nemyslíš vážně, že ne Victorie?!" Josh.. já na něj málem zapomněla!  ,,Co?" Nachápu o co mu jde.  ,, Ty chceš jít s Liamem do kina?" ... jo, tak už vím o co.. ,,Ano, Joshi. Chci jít s tvým bratrem do kina." 

,,Dobře, je to tvoje věc. Jen mi to přišlo divný." ušklíbl se. ,,Jo v pohodě, chápu to." usmála jsem se na něj. ,,Nechceš jít k nám? Mohli bychom se kouknout na nějakej film." Konečně! Starej Josh je tu. ,,Pokud budu moct vybrat já, tak klíďo." zašklebila jsem se a on vybouchl do smíchu. ,,Ty jsi pořád stejná Tori" řekl s úsměvem. A já nemohla dělat nic jeného, než mu ho oplatit. On je prostě skvělej. 


Best Friends? only? Where stories live. Discover now