Rancangan Yang Sempurna

951 49 0
                                    

Rancangan Yang Sempurna.

Yein ada rancangan yang sempurna. Yein kenal Nayeon dari kelas 4-1A. Tiada siapa pun tahu Yein dan Nayeon berkawan. Pada hari Selasa, Nayeon mencuri pistol dari ayahnya seperti yang Yein minta. Yein mahu mengajar Nayeon cara bermain pistol.

Pada hari Rabu, Yein dan Nayeon menyertai latihan pasukan sorak untuk hari sukan.

Pada hari Khamis. Hari Sukan bermula. Yein dan Nayeon ditempatkan di sebuah dewan sekolah. Yein dan Nayeon menyorok di belakang pentas. Yein mengajar Nayeon bagaimana mengunakan pistol ayahnya. Yein mengacukan pistol ke arah En.Jimin, guru disiplin yang dibencinya.

Apabila En. Jimin datang menghampiri pentas. Yein menembak tepat ke arah kepala En.Jimin. Kepala En.Jimin pecah berkecai. Semua murid di dalam dewan berlari ketakutan. Nayeon kagum dengan kehebatan Yein. Yein menyerahkan pistol kepada Nayeon dan berbisik "giliran awak pula."

Nayeon mula menembak tapi tidak mengenai sasaran. Murid-murid menjerit bila mendengar bunyi tembakan. Yein menyuruh Nayeon keluar dari belakang pentas untuk mendapat tembakan yang tepat. Nayeon keluar dari situ dan mula menembak.

Apabila peluru habis. Yein hentak kepala Nayeon bertubi-tubi dan merampas pistol darinya. Kepala Nayeon cedera parah dan dia mati selepas itu. Guru-guru membawa mayat Nayeon ke hospital untuk dibedah siasat sambil diiringi polis.

Pada hari Jumaat, Yein dijulang sebagai penyelamat dan dipuji atas keberaniannya. Nayeon dianggap sebagai penjenayah sakit mental.
Rancangan Yein sangat sempurna.
Jadilah seperti Yein.

*
*
*

Amaran jangan jadi seperti yein cia cia cia..

Vote ✔
Comment ✔
Thanks

Mickookie

Creppy Pasta✔Where stories live. Discover now