My dream become True(오빠)PART1

29 2 5
                                    

"Tap tap tap"seorang lelaki yang sedang berjalan menuju kearah bilik pejabat Jessica.."toktoktok"....Jessica "masuklah"..lelaki itu membuka pintu tersebut lalu jessica memandang kearah pintu tersebut dan ternyata lelaki tersebut ialah Kris..namja chingu Jessica..Kris mendekati Jessica lalu bertanya "tak nak balik ke rumah kita ke?"(sambil menggoda Jessica)dengan menyentuh muka jessica..Jessica berasa malu dan ia menutup mukanya..Kris"kenapa ni?"ia mengalihkan tangan jessica yang menutup mukannya..dan  kris menolak kerusi roda Jessica ke dinding lalu mendekati muka Jessica seperti hendak menciumnya..mata jessica tidak menentu arah ia asyik melihat ke arah lain saja..kris"pandang mata saya"dengan gayanya yang seolah-olah cool  itu..jessica pun memandang mata kris tanpa mengelipkan matanya..
Kris pun mendekati bibirnya dan Jessica menutup matanya...Tiba-tiba "pakk!..huh?.."dia tersedar dari tidur disebabkan ia terjatuh dari katil.."apa ni?mana kris saya??..Tak mungkinlah. . . .ini semua mimpi??
Andwae!!"..dia berasa kesal disebabkan mimpi tu..Dia pun terpaksa bersiap-siap pergi ke kerja dengan perasaan yang kesal,marah dan sedih...
(Bersambung)..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Dream Become True(오빠)part1Where stories live. Discover now