Érzelmi felfrissülés?!

129 6 0
                                    

Hozzá is kezdek a mesélésnek. Nem is tudom hol kezdjem. Bocsi, kicsit szét vagyok csúszva. Vágjunk is bele.

Mint mindennap, arra ébredtem, hogy valaki szépen csengő hangján énekel. 1000 ember közül is felismerném. Leo. Épp Lattet készít magának, mivel elmondása szerint, mi borzalmasan készítjük el. Én ébredtem másodiknak, le is mentem a konybába üdvözölni a kis daloló pacsirtát, aki csak meredten néz rám és nem szól semmit, közbe belekortyol a meleg italába. Miután csináltam magamnak egy teát és el kortyolgattam, hozzá láttam a reggelinek. Ez Leo dolga lenne, csak néha lusta.

Felébresztettem mindenkit, Ravit meg leborítottam egy pohár vízzel, na persze ügyeltem arra, hogy langyos legyen. Nem hagyhatom, hogy megfázzon. Gyakori jelenség ez a víz borítás.

Gyorsan megreggeliztünk, majd felvázoltam a mai menetrendet.

-Na ne már. Pihenjünk! Mennyi fotózásunk van még? - kiakadt szegény Hyuk, de tudom, hogy élvezi.
-Csak pár óra. Új fotós van és muszáj rajtunk tesztelni mit is tud. Rajtunk múlik a jövője. Te sem szeretnéd, hogy tönkre tegyék a karriered, igaz?- úgy látszik hatásos volt a kis monológom, mert csak morgott egyet az orra alatt és le is tudta a dolgot.

Elküldtem őket össze készülődni. Az kb.2 órát vesz igénybe. 8:12 van. 11 órára simán odaérünk, de azért siettetem őket.

Megérkeztünk a fotó stúdióba. WestEnd stílusa volt. Mindenhol álványok, fények, hátterek - különböző színű - és egy kanapé. Nagyon tetszik a hely, kellemes amerikai hatást kelt.

Örültünk, hogy hamar végeztünk. A képeket majd az e-mailemre kapom, onnan feltudom venni a kapcsolatot vele. Nem emlémszem a nevére és ez bosszant. Gyönyörű a mosolya és a szeme...

El dőltem aludni egy kicsit, fáradt voltam. Egy éles csengőhangra ébredtem, mire felfogtam mi szól rögtön kipattantak a szemeim és a telefonért nyúltam. Meg sem néztem ki hív, csak felvettem.

-Haló? - kicsit rekedtes volt a hangom, korigáltam a dolgot.-Ki az?

-MI AZ, HOGY KI AZ?! EGYÁLTALÁN, HOGY VAN MERSZED ALUDNI, HAA?? Megakarsz halni? - igen, ő a Menedzserünk. Utál engem és ott tesz keresztbe nekem, ahol csak tud.

-Elnézést, többé nem fordul elő. - nem láthatta, de meghajoltam ezzel is elnézést kérve tőle. (Ez a szokás😡.) - Miben segíthetek?

-Arról lenne szó, hogy beköltözik a kishúgom hozzátok. Szabadítsatok fel egy szobát neki, nem alhat veletek. Értve?

-I-igen, értem.

-Még szép, hogy érted. Na szóval. Még ma beköltözik. Ha valamelyikőtök is rákattan a karrierjének annyi. Tájékoztass mindenkit. - ezzel le is tette. Nem hiszem el. Miért utál ennyire? Ilyen rossz ember lennék?

Lementem a nappaliba és összehívtam mindenkit és elmondtam mi a tényállás.

-Leo, te HongBinnal alszol. Döntsétek el ki költözik kihez. Kaptok két percet. (Kissé szenya vagyok, de imádom amikor együtt vannak.😄)

😄)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Morning Coffee °ÁTÍRÁS ALATT°Where stories live. Discover now