BAB 2

115K 429 2
                                    

Beb...sorry...lambat...a small accident happen just now..luckily i sempat cover..kalau x merajuk la sayang i ni nanti...satu ciuman manja hinggap di pipi Die..

Satu ciuman hangat hinggap di leher jijang Mia. Dan tangan sasa Asfar memeluk Mia dari belakang.. Bibir Asfar mencium leher Mia beberapa kali sehingga gadis itu melepaskan rangkulan Asfar.

How many times i told you... We are done Asfar...enough Ok!! Merah muka Mia menahan marah sungguhpun dia merindui belaian daripada teman bekas teman lelakinya itu.

Kejadian 2 bulan lepas masih sedar di ingatannya.

Lelaki yang dia sangkakan ikhlas rupanya lelaki berhidung belang.
Qalisha, sahabat baiknya yang dia anggap seperti keluarga sendiri sanggup mengadakan hubugan sulit dengan Asfar.

Why Qalish??? I love you so much..how come you can do this to me? Why?? Air mata Mia tidak mampu di seka lagi apabila melihat penis Asfar membenam pussy Qalish.
Seperti pasangan kekasih yang sedang bermadu asmara, meraka lupa akan kehadiran Mia yang telah menyaksikan adegan mereka.

I'm so sorry Mia... Aku jealous nampak Asfar dengan kau! Aku nk juga rasa apa yang kau rasa..rasa di belai..rasa si manja..kau tau kan Mia..kau kenal aku kan Mia.. Rayu Qalisha.

Bullshit la Qalisha...Allah nk tunjuk bertapa jahatnya engkau Qalisha. Sanggup kau rampas teman lelaki aku..kenapa kau tak cakap dengan aku yang kau suka Asfar..aku sanggup hilang Asfar dari aku hilang kau Qalisha..luluh hati Mia meluahkan apa yang dia rasa

Justeru itu, itu lah malam yang terakhir dia berjumpa Qalisha sebelum gadis itu ditimpa kemalangan ketika menuju ke KLIA.
Jasad sahabat baiknya itu dia tatap untuk kali terakhir. Kini hany tinggal mereka berempat..dee, mona dan Aryn.

Air setan di teguk tanpa segan situ dan meneruskan tarian..melayan muzik yang rancak. Di peluk jantan-jantan hidung belang di club sudah menjadi perkara biasa baginya. Namun ia akan berakhir di situ sahaja.

Pernah sekali, Matt, jejaka mat salleh kelahiran Amerika mencuba nasib untuk menggoda Mia, namun..sia-sia sahaja. Ternyata Mia sangat kebal dengan godaan Matt.

Ringan-ringan di club hanya untuk mencari kepuasan sahaja. Kehangatan ciuman, pelukan dan geselan tidak mampu untuk menaikkan nafsu nya. Ternyata, nafsunya tersekat dek kerana kekecewaan.

ANUGERAH TERINDAHWhere stories live. Discover now