| 0 | 4 |

57 9 1
                                    


"Cum stii ca esti gelos? Ca vrei ceva ce are celalalt sau vrei sa faci ceva ce a facut celalalt si te enervezi ca acel cineva ti-a luat-o inainte. Precum in zilele cand eram micuti si prietenul nostru se afisa cu o noua jucarie frumoasa, o jucarie pe care ti-o doreai si tu, dar pe care nu ai primit-o. Ori poate te uitai la el si familia lui, fiind inconjurat de parintii sai si rasfatat de parca ar fi fost singurul copil de pe Pamant.

Si apoi, cand am mai crescut si tipa aia avea telefonul mai performant decat al tau ori haine mai scumpe. Sau cand colegul descurcaret si sociabil se implica in proiectul in care voiai sa participi tu, dar a fost ales el pentru ca era mai bun decat tine. Si apoi se afisa cu premiul cel mare, iar tu il priveai de la distanta cu invidie.

Iar acum, cand ii privesti pe ei doi cum se imbratiseaza si saruta in fata ta. Cand ai ajuns la varsta la care te indragostesti si faci marea greseala sa ramai cu ochii fix la prietenul tau cel mai apropiat, iar el, normal, ca isi gaseste pe cineva si apoi tu esti geloasa si ai vrea s-o faci sa dispara in vreun fel. Esti invidioasa pentru ca ti-a luat-o inainte si ca a fost mai indrazneata si ti-a furat printul. Dar nici nu tu ai incercat sa faci ceva pentru a-l obtine si ti-ar fi mult prea frica sa ii spui ce simti sau ce iti doresti. Ti-ar placea ca el sa ramana singur, sa te astepte rabdator ani intregi pana cand POATE te-ai aduna, ti-ai lua inima in dinti si i-ai vorbi despre sentimentele tale. Insa pana atunci sa ramana singur. Si tu sa ramai singura, eventual. Sau nu, tu ai putea sa te uiti la alte persoane, sa iti gasesti si pe cineva care sa tina locul celui pe care il iubesti de fapt, insa el sa isi inchida ochii, sa se incuie intr-o cutie si sa vorbeasca doar cu tine, sa te vada doar pe tine.

Suna egoist, da. Dar sunt momente in care gandesc exact in asa fel si ma simt indreptatita sa o fac. E gresit, dar nu am ce face. Cum scapi de gelozie?"

—Nici nu stiu ce ar trebui sa iau cu mine de imbracat. Cum va fi vremea, daca o sa ploua? Daca va fi prea cald?

—Iti faci prea muuuulte griji, Abbs. M-am uitat eu pe net si nu va ploua, iti spun sigur, va fi vreme frumoasa. Plus de asta, sunt doar trei zile si o sa fii la camping, nu pe podium. Cate haine crezi ca iti trebuie?

—Okay, bun. Spune-mi tu cu ce ar trebui sa ma imbrac intr-una dintre zile, spre exemplu.

—Doamne, iarta-ma. Femeie, ia-ti trei perechi de pantaloni scurti, cateva tricouri si sacul de dormit si ai terminat tot balciul, striga exasperata Laura prin apelul video de pe computer.

—Si care tricouri? Ce bluza sa iau? Pe care s-o aleg?

—Poftim, ia-o pe cea galbena pe care ai avut-o saptamana trecuta la liceu. Arata bine si iti vine si mai bine.

—Aia galbena? Doamne, e oribila. Nu mi-am dat seama cat de prost aratam in ea pana nu m-am vazut in oglinda de la baia scolii. E o culoare urata, nu imi place.

—Okay, demisionez. Nu pot lucra cu tine, e imposibil.

Abigail arunca pe pat cele doua tricouri pe care le tinea in brate in fata oglinzii din camera si reveni in dreptul computerului zambindu-i Laurei. Isi salva jurnalul si inchise fisierul, revenind pe aplicatia Skype.

—Bine, imi pare rau. Doar ca nu vreau sa apar imbracata aiurea in fata lui... colegilor. Si vreau sa evit incidentele cu Nikki, ca atunci cand s-a luat de bluza mea. Nu am nevoie sa fiu bataia ei de joc.

—Singura bataie de care o sa stii va fi a mea daca nu incetezi sa mai iei in seama ce spun specimene precum Nicolette.

Abigail ridica din umeri si reveni la alesul hainelor pentru excursia la care urma sa participe alaturi de domnul Harris si profesoara Damaris. Plecarea era in ziua urmatoare si aveau sa petreaca trei zile la 65 km distanta de New York, intr-un loc special amenajat pentru camping. Dupa multe incercari si alegeri, razgandiri si nehotarari, cele doua oprira conversatia, fiind deja trecut de miezul noptii, gandindu-se ca trebuie sa doarma cat mai mult, pentru ca urmatoarea zi avea sa fie foarte obositoare si plina.

Too ugly for love?Where stories live. Discover now