5. Bölüm

2.1K 111 27
                                    

Bu gün benim dogum gunum arkadaslar onun icin bi bolum yapiyim dedim. Hem siz sevinin bende sizin hikayeyle ilgili votelerinizi yorumlarınizi gorunce seviniyim diye oyle yaziyim dedim iyi okumalar.

Cok amacli solandon cikmistik zil calmisti. Buseyle bakcede geziniyorduk. Butun kizlar bana imrenerek bakiyorlardi. Yani omer benden ozur dilemisti surda. O anlatiklari omerden bahsediyoruz. Aslinda ben onun bunu yaptigina diger insanlar kadar sasirmadim. Yani ilk tanismamizda o kadar samimiydiki busenin anlatiklarina inanasim gelmiyordu ama inanmaliydim omer herkesin kortugu ama asik oldugu bi cocuktu ama ben asik dedilim her neyse. Okulda bana atilan itiraflar bitti simdi herkes bana imrenerek bakiyordu ve bu benim sinirimi bozuyorlardi. Belkide aramizda bir sey var sanabilirlerdi yani ben olsam sanardım ve ben boyle bir sey istemiyordum. Ordan ic sesim konusmaya basladi o akilli bir cocuk ve senden ozur diledi olacaklari bildigi halde diledi aranizda bir seymi var diye konusulacagi halde diledi diye bana sinyal gonderdi. Gercektende oylemiydi omer akilli bir cocuktu ve olaracaklari biliyor olmaliydi. Kafam bunlarla cebelesirken bir kiz tamda tahmin ettigim gibi davranarak omerden uzak dur diye zirlamaya basladi. Bende zaten uzagim bedenen o kadar olsamda ruhen bana uranus kadar uzak dedim. Kiz karsi cikarak oyle bir sey olsaydi omer senden ozur dilemezdi dedi. Haklımiydi bilmiyorum ama uff gercekten kafam bugun asiri derecede kendini yormustu. Kiza benim gercekten omerle aramda bir sey yok dedim olsada sanane diye lafimi bitirip buseyle sinifa dogru gitmeye basladik kiz arkadan bu burda bitmiycek helebi uzak durma olacaklari goreceksin dedi. Ben umursamadim cunku omerle yakin olmamamiz imkansizdi.
________________________________
Zil calmisti sonunda okul bitmis ve eve gidecektim. Bu gun baya olay yasamistim ve bir yandan iyidi bir yandan kotu. Bir yandan bana attiklari itiraftan kurtulmustum bir yandan simdide butun okulun konusu olup omerle aramizda bir sey var saniyorlardi. Arkadas okulun gundemine bomba gibi giris yaptim ve cikamiyorum. Birisi bitiyo birisi basliyo ve bu durum sinirimi bozmaktan baska bir sey yapmiyo. Okuldan cikmistimki bir anda omer karsima cikti. Sakin umitlenme sana sadece bu oyunu benim yapmadigimi haberimin olmadigini kanitlamak istedim baskada bir sey yok dedi. Bende umitlenecek bir sey yok ben kim sen kim dedim o ara yuzu bir deisti ama duygularini o kadar iyi sakliyabiloyorduki anlayamadım. Yuzu deismisti ama hemen eski haline getirdi ve bu saliseler arasinda gerceklesti. Omer sey demeyince bende eve dogru gitmeye basladim. Umitlenmemeliydim omerin dedikleri dogruydu ona inanmamistim ve sadece bana dogrulari gostermisti ve okuldaki benimle ilgili konusulanlar bitmisti. Yenisi baslamisti ama o kadar umursamiyordum. Yalandi tamam diger olayda yalandı ama o basima isler acmisti rezil olmustum adim fahise ye cikmisti ama bu yani bi dusunce insanlar mantikli dusunseler ben kim omer kim dimi.

Bölüm kisa oldu farkindayim ama dogum gunum oldugu icin hemen yazmaya calistim biraz ustunkoru olmus olabilir o yuzden neyse kendinize iyi bakin canlar.

Sert Çocuk ( Kiralık Aşk )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin