13

807 45 24
                                    

Proszę przeczytajcie notatkę pod rozdziałem to bardzo ważne. Miłego czytania.

-Odegram się na tej szmacie.Co sobie ona myśli, że może zarywać do mojego Misiaczka. Nie nie ma opcji. Pożałuje tego. -Odpowiedziała krzykiem aż do pokoju wszedli chłopacy- pytając co się stało. Ja im nie chciałam opowiadać bo uznałam, że sama sobie z Danką poradzimy. Ale Dana zaczęła mówić.
-Charlie pamiętasz tamtą dziewczynę, co przed chwilą wyszyła ta taka brunetką z długimi za dupe włosami i zielonymi oczami ?
-Tak tak pamiętam. Jak się nie myle to miała na imię Sara .Co się stało? Coś Ci zrobiła?
-Powiedziała mi bardzo glupie rzeczy. I ona będzie chciała zabrać mi Ciebie. Skarbie ja nie chcę Cię strać .Nie chce! -Krzykła i się rozpłakała.
-Nic się kochanie nie stanie nie stracisz mnie. Ona nie dostanie tego czego chce. Ja będę z tobą ,a nie z nią. Bo ja kocham Ciebie, a nie ją. Wogóle jak na nią patrzę to chce mi się żygać -Zaczęliśmy się wszyscy śmiać
Nagle Leo powiedział abyśmy poszli oglądać film. Okazało się ,że chłopacy wybrali mój i Danki ulubiony film czyli "Zbuntowana Księżniczka "
Podczas ogladania śmialiśmy się.
Aż nawet nie wiem kiedy zasnęłam obudziłam się w łóżku Leo...

Hejka wszystkim !!!!
Przepraszam za taką długą nie obecność .Ale mówca szczerzę nie wiedziałam co pisać. Po przeszedł mi już ten szał na Bam więc nawet nie chciało mi się o tym pisać. Jezeli chcecie abym to kontynuowała to napiszcie w komentarzach. A jezeli chcecie abym zaczęła cos innego pisac ( regularnie, a nie jak teraz) .To również napiszecie w kom albo na priv oraz napiszcie Tytuł i o czym chcecie.

Bars and MelodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz