U

2.4K 193 12
                                    


☆☆☆☆ 《Sambungan》 ☆☆☆☆

Pada malam yang ditunggu-tunggu telah tiba.Kelihatan semuanya datang dengan pasangan masing masing.Sehun dan Baekhyun sudah lama tiba di dewan besar tetapi kelibat Jihyo dan Taeyeon masih belum kelihatan.sedang mereka rancak berbual,Tiba tiba sesuana menjadi sunyi dan semua mata memandang tepat ke arah pintu masuk dewan.Sehun dan Baekhyun masing masing masih melihat kearah dua orang perempuan yang cantik sedang memasuki pintu dewan tersebut.
Taeyeon yang memakai gaun yang berwarna merah.Namun perhatian lebih tertarik kepada penampilan jihyo pada malam ini.Jihyo yang memakai gaun berwarna putih dengan stail rambut yang lebih feminin.

"Sory lambat.Tadi lambat sikit nak bagi hyo cantik sebab puas dipujuk baru dia setuju dan nak pakai gaun ni," bebel Taeyeon.

"So ok tak?" Sambung Taeyeon.

"Awak kelihatan sanagat cantik song jihyo," kata Sehun tanpa menyedari yang dia dengan tidak senghaja menyebut nama sebenar jihyo.

"Thanks,"balas jihyo dengan perasaan yang malu malu

"Shall we dance?"Pelawa Baekhyun dan Taeyeon kerana mungkin Sehun ingin berdua duaan dengan sehun.

"Jom!"Terima Taeyeon dengan gembira.

Membulat mata jihyo menlihat reaksi Taeyeon.Padahal Taeyeon telah berjanji akan menemaninya sehingga acara malam ini berakhir.

"Jom kita menari juga?"Pelawa Sehun.

"Hmm... Aku lagi suka makan daripada menari.Jom cari meja kosong,"Tolak jihyo kerana dia tidak pandai menari sangat.

"Ok.Aku ikut je,"Sehun hanya mengikut kehendak Jihyo.Walaupun tanpa menari,berbual bual dan makan sambil menatap wajah cantik Jihyo sudah cukup untuknya.

Tbc

Handsome Girl [Complete]Where stories live. Discover now