Κεφάλαιο 6

25 8 0
                                    

Βγηκαμαι εξω απο το γραφειο και ειδα μια ομορφη κοπελα στην ηλικια του Πανου μπορω να πω ή λιγο ποιο μικρη!Ειχε τα μαλλια της ελαφριες μπουκλες και ηταν αρκετα εντονα βαμενει!
?:Αγαπη μου γιατι αργησες;;Οταν ακουσα αυτα τα λογια ενιωσα να καταρεω....Ειχε κοπελα τοτε γιατι δεν ειπε κατι;;;

Π:Αα ελα τωρα ρε Βιβιαν...Κανεις λες και δεν μπορεις λεπτο μακρια  μου...
Β:Δεν μπορω μου εχεις κανει μαγια!!Ειπε με ναζιαρικη φωνη....Ελεος και αρχισε να του τρυβεται...Ιουυ...

Π:Ελα τωρα...Ααα να σου γνωρισω την Κωνσταντινα!

Κ:Χαρηκα!Ειπα με ενα ψευτικο χαμογελο..

Β:Εγω παλι καθολου..Δεν εχει και τροπους η ηλιθια

Κ:Εγω να φευγω να μην σας κανω και χαλαστρα....Ειπα και κατεβηκα τις σκαλες για να παω στο κοιτωνα μου.Εκει θα ειναι και η βαλιτσα μου να τακτοποιησω τα πραγματα μου...Μηπως και ξεχαστω...

Πανος prov's 


Βγενουμαι απο το γραφειο και βλεπουμε την Βιβιαν..Οχχ παλι αυτη δεν μπορει να καταλαβει οτι τελιοσαμε;;;!!!

Β:Αγαπη μου γιατι αργησες;;Αγαπη μου;;Ποιος της εδωσε το δικαιομα να με λεει ετσι και διπλα στην Κωνσταντινα....

Π:Ελα τωρα Βιβιαν...Κανεις λες και δεν μπορεις λεπτο μακρια μου...

Β:Δεν μπορω μου εχεις κανει μαγια!! 

Π:Ελα τωρα...Αα να σου γνωρισω την Κωνστατινα

Κ:Χαρηκα!

Β:Εγω παλι καθολου.Μαα καλα τροπους δεν εχει αυτο το κοριτσι;;!!

Κ:Εγω να φευγω να μην σας κανω και χαλαστρα...Οχχ την νευριασε....Εφυγε και μειναμε οι δυο μας τωρα θα δει....

Π:Μα καλα τροπους δεν εχεις;;Γιατι με λες αγαπη ΣΟΥ;;Εχουμε τελειωσει...

Β:Ελα βρε μωρο μου αφου δεν το εννοεις...Εγω ξερω οτι με θελειςς...Και μαλιστα πολυ...Αφου ειμαι η ποιο διασημη σε ολο το σχολειο και εσυ ο ποιο διασημος!!!

Π:Εεε και το ποιος ειμαι στο στο σχολειο καθοριζει με ποια θα τα εχω;;

Β:Ναιιι

Π:Οχι και σε ξανα ακουσω να με φωναζεις αγαπη μου ή κατι τετιο δεν θα εχει καλο τελος αυτη η ιστοριαα....Ειπα και εφυγα για τον κοιτωνα!


*************

Χευυυ!!!!!Ξερω λιγο μικρο αλλα ειμαι λιγο κουρασμενη 

Θα τα πουμε στο επομενο μεχρι τοτε ενα vote&comm

Byeee!!!


~Ntina~

~Η πόλη της μαγείας~Where stories live. Discover now