Prolog

5.2K 207 22
                                    


Femeia inger impreuna cu barbatul demon fug cu cele doua gemene in brate.Sunt urmariti de ingeri si demoni.Stiind ca nu mai au scapare s-au hotarat.

-Nu v-om putea scapa!Spune femeia cu micuta Angela in brate.

-Stiu!adauga barbatul cu Evelin in brate.

-Chiar daca nu v-om scapa vreau o viata sigura pentru cele doua!spune femeia cu lacrimi in ochii.

-Si eu!Asa ca e timpul!Eu o voi lasa pe Evelin la poarta demonilor iar tu o vei lasa pe Angela la cea a ingerilor!Vor trai separat dar macar vor trai linistite o vreme!

-Bine!Te iubesc!spune femeia care deja plangea.

-Si eu te iubesc!

Asa ei s-au despartit.

La poarta demonilor

-Sa fii puternica fetita mea!spune barbatul si ii da toata puterea lui care sa transformat imtr-un tatuaj care acum se afla pe umarul micului demon.

A așezat lângă fetita un bulgaras de blanita neagra, pufoasa.

- Ai face bine sa ai grija de fetita mea.

Dupa aceea o lasa langa poarta si pleaca.Nu dupa mult timp o doamna o gaseste si intra cu ea pe taramul demonilor.

La poarta ingerilor

-Sa fii o fetita cuminte si ascultatoare!spune femeia care ii da toata puterea transformanduse tot intr-un tatuaj pe umarul micutului inger.Ii da un pupic si pune pe pieptul copilului un pui de leu micuț cat o pisica.

- Pazeste-mi fiica cu prețul vieții tale, te implor, suspina femeia și fuge.

Dupa o vreme o doamna o gaseste si pleaca cu ea pe taramul ingerilor.

Acesta a fost prologul.Destul de scurt dar capitolele vor fi mai lungi.Ca sa stiti eu Deny Pisy voi fi Evelin iar LOVE _ IHATEPINK va fi Angela.

Un capitol va fi scris din perspectiva lui Evelin iar un capitol din perspectiva Angelei,si tot asa.

Sper ca va place ideea!

Canale principale:

Deny Pisy
LOVE _ IHATEPINK

Gemenele DisparuteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum