MERHABA BU SEFERDE DAHA YENİ BAŞLAYAN ARKADAŞLARIMIZ İÇİN NASIL OYNANIR DİYE BİR YAZI YAZMAK İSTEDİM UMARIM İŞİNİZE YARAR. İlk olarak W tuşu yürümemize W ve Ctrl koşmamıza yarıyor. F1, F2 , F3 ve F4 den forma değişebiliyoruz. H saç değiştirmemize, P göz bandı eklememize ve gözlük eklememize, O da aksesuar değişöğüsmemize yarıyor. Noktaya basarak göğüs büyütebiliyoruz hemde çok fazla fghjk aman çok büyütmeyin Adnan Oktar'ın kediciklerine dönersiniz cvbnmö virgül ise göğüsleri küçültmeye yarıyor. M den müzik kapatılıyor. Ö den mod seçiliyor modları da tanıtacağım. Ç den menüye gidiliyor. < den de gidebilirsiniz 0 dan da. sadece Ctrl ye basarak gülebiliyorsunuz birçok kere basarsanız deli gibi gülüyorsunuz muahahhahahahahah, saçmalamıyım. MODLAR: Ebola mod: birinin yanından geçtiniz yanından geçtiniz kişi ölür. Ama birisiyle konuşa bilirsiniz. Aynı zamanda kıyafet değişimi oluyor.. Titan mod: İnsanlar dev gibi olur ve kıyafetiniz değişir. Falcon mod: Çok hızlı aşırı hızlı koşarsınız ve harika aşırı güçlü bir yumruğunuz olur yumruğu kullanmak için CTRL ye basmanız yeterli. Cyborg ( yanlış yazmış olabilirim) mod: Kesinlikle en nefret ettiğim mod takılıp kalıyor duvarlara girip duruyor. Ama onun dışında hızlı koşuyorsunuz, kıyafet değişiyor herkesi doğrayan bir kılıç geliyor ( Senapi dışında). Bancho mod: Bir özelliği yok kıyafeti güzel ama kamera kullanamıyorsunuz şapkanız kamerayı kapatıyor tavsiye etmem. Cirno mod: çok tatlı bir kıyafeti ve saçı var aynı zamanda sihirli oluyorsunuz. Sihiri Ctrl ye basarak kullanabilirsiniz. Bu mod ile Senpai'yi merdivenler öldürürseniz taşıyabiliyorsunuz bu arada.
Bad Time mod: Falcon mod ile bu en en sevdiğim mod. böyle yerlerden kemikler çıkarıyorsunuz ateş ediyorsunuz Ctrl ye basmanız yeterli. Bu modu çok sevmemin nedeni Senpai'yi heryerde öldürebilirsiniz ve taşıyabilirsiniz! Hateful mod: Hateful zaten nefret dolu demek bunda karakteriniz canavar gibi oluyor. Senpai sizi bu modda görürse oyun biter. Spooky mod: Bu modda karakterler iskelet oluyor ama işin garibi öldürünce kan çıkıyor kuru iskeletten kan mı çıkar durun bir dakika mavi ekran verdim lkjfc Punch mod: Karakteriniz süper kahraman gibi giyiniyor ve aşırı güçlü bir yumruğu var. Galo mod: Afedersiniz ama çok gereksiz bir mod bir giyiniş değişik oluyor birde çok garip bir hareket yapıyor osuruyor gibi oluyor. Kısacası sokakta görsem kuduz hayvan toplama yetkilisini çağırırım o derece zxcvhj Dk mod: Kafanız kocaman oluyor o kadar. Slender mod: Addan da tahmin edileceği üzere slender women gibi. Boyu çok uzun ama kafasında o beyaz şeylden yok slender menlerde olan. Ve müziği baya bir korkunç açıkçası bu modda oynamayı çok sevmiyorum. Huntress mod: pek bir şey yok kıyafet değişiyor, sarışın ve yeşil gözlü oluyorsunuz. Punished mod: Sadece kıyafet değişikliği korsan kostümü gibi bir şey giyiyor. 47 mod: Sadece forma değişiyor kel oluyorsunuz. X mod: kıyafet değişikliği oluyor ve Ctrlye basınca değişik bir saç geliyor bir gözü kırmızı oluyor.
BAZI BİLGİLER: Easter Egg menüsünde yok ama Easter Egg menüsüne girince w ye basarsanız cadı kıyafeti geliyor ve yüzünüz çok güzel oluyor. Yine Ester Egg menüsünde yok ama v ye basınca şu delinquentlerin giydiği uzun etek geliyor. Ondan sonracığıma mayo ve gym spor ünüforması giyipte bu eteğe basarsanız değişik oluyor <3 Arkadaşlar yukaridaki video Peradaki Hayalet kanalına ait hep Yandere çekmiyor Özlem abla ama çekince de çok güzel çekiyor ve anlatıyor yandereyi ilk Peradaki Hayalet kanalından öğrendim paylaşmak istedim kanalına bir bakabilirsiniz teşekkürler <3
YOU ARE READING
YANDERE SIMULATÖR VE BİLİNMEYENLERİ!
ChickLitYandere Similatör sevenleri beklerim. Teoriler, bilinmeyenler ve benzerlerini kitabımda yazmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz kitabımı iyi okumalar <3