ABOUT LIBRA ְֱֱֱֱֱ

1K 56 29
                                    


אוקי, אז כמו שהבטחתי, הנה! מקווה שתהנו בנות מזל מאזניים :)

ראשית כל, מזל מאזניים הוא אחד משניים עשר המזלות שבגלגל המזלות. בן מזל מאזניים הוא מי שנולד בין התאריכים 23 בספטמבר, לבין ה-22 באוקטובר בערך. במסורת היהודית החודש של מזל זה הוא תשרי, אשר מלא בחגים. וכך גם בני מזל מאזניים, מלאים באהבה ובכל טוב. 

מזל מאזניים הוא אחד משלושת מזלות האוויר, יחד עם מזל תאומים ודלי. שלושת המזלות האלה שונים מאוד אחד מהשני. בעוד שתאומים הוא השובב והמצחיק, דלי הוא הבוגר יותר, המסור. מזל מאזניים משלב נפלא בין שניהם. הוא שובב ומצחיק, כובש ואהוב, אך בנוסף הוא חכם ובוגר, אחראי ואמיץ. מזל מאזניים משתייך גם למזלות הקרדינלים, המזלות בעלי היוזמה בכל אחד מהיסודות. כלומר, מזל מאזניים הוא בעל היוזמה ביסוד האוויר. הכוכב השולט הוא נגה.  

מזל מאזניים מייצג את האופי והאסתטיקה, מה שמאוד מאוד חשוב לכם. מאוד הרמונים ! ניחנתם בקסם אישי, וחוש דפלומטי יוצא דופן. הילדים של בני מזל מאזניים הם אינטילגנטים, מפתיעים,  מרדנים ועצמאיים.

אתם אינם בנויים לעבודה פיזית, ואני דיי בטוחה שרובכם שונאי ספורט. אתם שונאים עימותים, פורחים בעבודת צוות. 

המקום הרגישים של מזל מאזניים הינם הכליות, אזור המותניים, שלפוחית השתן והקיבה. כמו כן קיימת נטייה לסוכרת (אהבה למתוקים היא ענקית) עליכם להיות בפעילות מתמדת ולהיות בסביבת אנשים. הריי אתם הכי פורחים  בעבודות צוות ובגלל זה אתם יכולים לגשר במהרה.

אתם רומנטיקנים. מאוהבים באהבה עצמה. השגרה משעממת אותכם, ובגלל זה אתם נמשכים למערכות דינמיות שיש בהם גיוון והתפתחות. מצד אחד, אתם תעשו הכל על מנת לשמורעל הרמוניה ושקט, אך מצד שני אתם וכחנים חסרי תקנה, מה שמפר את השקט שאתם כל כך רוצים. 

בהיותכם שכלתנים, אתם נוטים לפעול בהגיון וחוששים מאינטימיות יתרה. תשוקה מינית נוצרת בעזרת אווירה רומנטית ומפתה. אתם נוטים להתאים את עצמכם לבני הזוג שלכם ולא נותנים לו את ההזדמנות להראות לו את עצמכם האמיתי, הקשוב, המצחיק והבוגר. 

אתם מזל יפייפה, חייכנים ואוהבי ורודפי שלום. בעלי טעם מעודן ואסתטי. שונאים אור זרקורים אבל לא יתנגדו ל5 דקות של תהילה. 


^^^^^

אז שהו גבירותיי ורבותיי, זה הושלם. כל הכבוד לבני מזל מאזניים על התגובות שלהם ועל הניצחון בתחרות הקטנה שלי! מצטערת שזה עלה רק עכשיו!

ולשאר הבנות שלהן הבטחתי אין ספור פעמים דבר כזה עליהן, זה יגיע ממש בקרוב. החופשות מגיעות ויהיה לי מלא זמן!

אוהבת מאוד!  




Zodiac Signs- HebrewWhere stories live. Discover now