Chapter 24- Shoppen

8.4K 344 44
                                    

'Al, Al, Al, Ally, Ally, ALEX!' Roept Perrie in mijn oor.

'Tisser?' Vraag ik slaperig.

'Je moet mee naar de stahad!' Roept ze en ze sleurt me half het bed uit.

'Waarom zo vroeg?' Vraag ik met mijn ogen half dicht.

'Vroeg?! Mens het is twaalf uur s'middags!' Zegt Perrie verontwaardigt.

Ik laat mezelf uit bed rollen en kom met een harde bonk op de grond terecht, met dekens en al.

'Ik ben geen ochtendmens, dat weet je.' Zeg ik terwijl ik languit op de grond lig.

'Maak daar maar middagmens van.' Zegt Perrie en ze schudt lachend haar hoofd.

Ze trekt me omhoog en ik loop loom naar beneden.

'Hey slaapkopje.' grinnikt Niall.

'Zeg jij even niks! Jij lag vroeger tot twee uur in je nest!' Roep ik.

Ik pak Een bord, Nutella en een mes. Ik doe de nutella op het mes en wil gaan smeren.

'Misschien moet er ook nog brood onder schat.' Grinnikt Louis die achter me opduikt en zijn armen om me heen slaat.

Ik merk nu pas dat ik een bord vol met nutella aan het smeren ben.

'Oh. Oeps.' Zeg ik terwijl ik dommig naar het bord aan het staren ben.

Ik pak vijf sneetjes brood en Louis kijkt me verbaasd aan.

'Wat? Ik heb honger.' Mompel ik met mijn mond vol.

'Het is dat je familie bent van Niall.' Lacht hij en ik moet ook lachen.

Ik smeer een hele dikke laag Nutella op mijn broodje en Louis legt zijn hoofd op mijn schouder.

Ik pak het broodje beet en duw het recht in Louis's gezicht.

'Waar was dat nou voor nodig?!' Vraagt hij lachend.

'I don't know.' Zeg ik droog.

Ik pak een doekje en haal de Nutella van zijn gezicht af.

'Ally! Schiet op! We gaan zo!' Roept Jade vanuit de woonkamer.

'Jaja!' Roep ik terug en ik ren naar de gang om mijn schoenen aan te trekken.

Ik geef Louis snel een kus voordat ik word meegetrokken.

We lopen door de straten en lopen een bruidswinkel binnen.

We worden in een grote kamer met jurken van allerlei soorten en maten neergezet en we mogen zelf even rondkijken.

We hebben al besloten dat Jade, Jesy, Leigh en ik lichtblauw aan moeten.

Perrie is natuurlijk in het wit.

De jurk die ik uiteindelijk uitkies is strapless en komt tot net over mijn knieën. bij het hartvormige topje zitten een paar glitters en diamantjes.

De andere meiden hebben ongeveer hetzelfde maar ze zijn allemaal net iets anders qua vorm ofzo.

'Nou, valt mee te leven.' Zeg ik en ik Til de randjes een beetje op.

'Hij staat je echt prachtig!' Roept Perrie enthousiast.

'Ooooh en dan wordt ook je haar gedaan en je make up en en en...' Fantaseert ze.

'Easy Perrie, easy.' Lach ik.

Perrie maakt een paar foto's van ons en dan gaan we opzoek naar Perrie's perfecte jurk.

'We lijken net blauwe kuikens die achter de moeder aanhobbelen.' Zeg ik lachend en de anderen gaan zich als kuikens gedragen.

Na een stuk of vijftien jurken hebben we eindelijk de perfecte gevonden en we moeten op de foto omdat het een eer was om little mix en het zusje van Niall hier gehad te hebben ofzo.

Even later hangt er een foto in de winkel met ons in onze jurken.

'Alex! Laat je jurk eens zien!' Roept Louis.

'Nee. Morgen zie je hem Lou.' Knipoog ik.

En ja, morgen. We hebben besloten dat we de bruiloft zo snel mogelijk gedaan hebben zodat we weer verder kunnen met de tour.

We gaan helemaal aan de gang in onze achter tuin. We zetten een feesttent op, hangen witte en zilveren ballonnen in de bomen en aan de struiken en morgenochtend zijn de families van Zayn en Perrie hier.

Ik prop mijn jurk in de kast en spuit met zo'n confetti pistool witte en zilvere slierten overal omheen.

Ik heb er wel lol in en schiet de ene na de andere leeg.

'Zo is het wel genoeg Ally!' Roept Liam lachend.

Ik schiet er expres nog een over een struik en loop dan weer naar binnen.

'Nou Perrie, weg met de vrijheid.' Grijns ik.

'Dat zal wel meevallen toch?' Lacht ze.

'Maar ga jij nou maar slapen, anders heb je morgen wallen onder je ogen en dat kunnen we niet hebben hè?' Knipoog ik en ze loopt lachend naar

Boven.

Sister of Niall Horan [Voltooid]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu