Magia Wicca |||

3.2K 207 10
                                    

M-am dus in bucatarie , pentru prima dată de când sunt aici Damon a coborât la micul de jun.

-Te rog dui acest ceai stăpânului.

-Anna, dar de ce îi zici așa lui Damon , până la urmă noi suntem angajați aici , nu sclavi.

-Hai dute repede și du tava.

Nu am mai insistat,  se întâmplă ceva ciudat aici.Am lasat ceaiul pe masă și m-am întors să plec. Damon m-a ciupit de fund. Perversul naibii, mă enervează la culme i-aş pocni una peste față să vadă numai ciupituri. 

-Hai, de ce te abți,  râse batjocoritor.

M-am întors in bucătărie. Ana spăla vasele.

-Ai auzit vreodată de Wicca?

-Da.

Nu pare să aibă vreo reacție.

-Crezi că Damon e  vrajitor?

Ana scapă o farfurie și o sparge.

-Tu îmi ascunzi ceva.

-Ți se pare.

A strâns cioburile și a plecat. Cred că am să joc murdar.

..................

Nu era nici urmă de Damon prin casă. Ana este in camera de zi și șterge praful.M-am dus în spatele ei și am început să o sărut ușor pe gât . Aceasta igni. Sa întors cu fața spre mine, eu presandu-mi buzele de ale ei, ea răspunzând la sărut. Am început să o dezbtac ușor,  aceasta înțelegând ideea am început să ne dezbracăm reciproc. Am urcat-o pe Anna pe dupal, darmand niște bibelouri. Am continuat să o sărut pe gât apoi să cobor din ce in ce mai jos până la abdomen. Am ridicat-o și am dus- o pe canapea. M-am poziționat între picioarele ei penetrand-o usor, ea începând sa geama. Măream viteza și gemetele ei inundau canera. Ea ajungand la orgasm, curand am ejaculând și eu.

Ana statea pe piempul meu.

-Ana și nu ai nimic să îmi zici?

-Nu, pare surprinsă de întrebarea mea.

-Bine Ana,

Am vrut să mă ridic să plec dar Ana ma oprit.

-Bine, am să îți zic, sunt o vrăjitoare Wicca.

-Iar întrebarea despre Damon?

-Nu pot să îți răspund dar dacă vrei să afli întreabăl.

-Mulțumesc, m-am ridicat , mi-am luat hainele de jos și am plecat lăsând-o pe fată să mă strige.

Asta e o nebunie. Prima dată credeam ca e vorba de vrăjitorie,   acum mi sa și confirmat.

M-am dus din nou la Damon în camera, vroiam Cartea Umbrelor.Am găsit-o pe pat. Ușa s-a deschis.  Bagami-as, iar m-a prins.

-Puișor,  dacă îți place așa mult camera mea, poți să dormi cu mine, ah ... ce i-aş fi șters zambetul ăla tampit dar așa de sexy de pe faţă.

Damon pogni din degete și m-am trezit in pat cu el peste mine . Am avut un mic , mare soc.

-Ce sa întâmplat.?

-Nimic, era foarte calm.

-Ce dracu ești?

-Nu vorbi așa urat , nu-i frumos și mă intrebi ce sunt?  Păi sunt,hmm... cum scria in cărțile pe care le-ai citit? A da: "Zeu Încornorat".

Zâmbetul lui era malefic.Capul lui s-a transforma intrun bust de țap negru cu ochii roșii ca sangele si niste coarne subtiri dat lungi și umpic încovoiate.Apoi reveni la normal.

-Nu e prea frumos ce i-ai făcut Annabelei. Te-ai folosit de ea. Ce ar fi sa vezi cum e ?

Inima îmi batea atat de tare , eram sigur că și Damon o putea auzi.

A începu să mă sărute pe gât iar apoi pe buze. Nu am mai opus rezistență,  limbile noastre duelandu-se. Cămașa mea a fost aruncata pe podea la fel si tricoul lui.A început să mă sarute pe abdomen, apoi lundu-mi sfarcul drept in guta muscandu-l. Am ignit de placere.

Unde mi-e capul!? Ce fac aici!. Nu vreau ca maine să merg crăcănat,  am și eu principiile mele , eu fut, nu sunt futut, nu de el .

Am vrut să ma ridic, dar am fost aruncat din nou pe pat.

-Unde vrei să pleci păpușă?

-Ori unde ,dar nu aici.

Pe fața i-a aparut un zambet batjocoritor. Mi-a prins mâinile deasupra capului începând să mă muşte de gât. Fără să imi dau seama pantalonii au zburat de pe mine . Am inceput să mă zbat și mai tare , aș fi țipat,  dar nimeni nu m-ar fi auzit.

-Nu te mai zbate, nu vreau să te rănesc.

Nu l-am băgat in seama vrand sa-l lovesc între picioare.

-Îmi pare rau, fața lui exprima milă.

Am inceput să simt o durere sfâșietoare in jurul inimii,  apoi simțeam cum ceva imi sugruma inima.Durerea era sfâșietoare,  nu puteam să mă mai mișc și nici să mai vorbesc. Lacrimile curgeau șiroaie pe fată.Durerea sa oprit. Și-a apropiat fața de a mea sarutandu-mi lacrimile . Din nou a coborat cu sărutari până la banda elastică a boxerilor mei,  dandu-i jos si aruncandu-i lângă restul hainelor.

Mi-a luat membrul in mână frecandul ,devenind din ce in ce mai erect. Scotandu-si și el "jucăria",  care se pozitionase la intrarea in mine.Am incercat să mă zbat din nou, dar fără folos. M-a pătruns ușor făcând miscari de du-te vin-o adancindu-se mai mult in mine de fiecare data. Simțeam o durere mare în acea zonă,  dar era mai bine decat ce-am simțit mai devreme. Se misca din ce în ce mai repede . Durerea se împletea cu placerea facandu-mă să gem. Sunetele scoase de mine îl incitau mai tare pe Damon mișcându-se mai repede. Durerea a fost acaparată de placere. Amândoi am terminat simultan. M-a sărutat urandu-mi noapte bună și întinzându-se lângă mine. Am adormit instantaneu.

.........

S-au auzi două ciocanituri în usă, Ana intră în cameră cu o tavă de mancare. Nu aș fi vrut ca Ana să mă vadă așa,  nu în pat cu el. Am roșit ușor,  dar Ana nu parea să aibă vreo reacție,  parea chiar obișnuită cu asta. Damon i-a făcut semn să lase mâncarea pe masă și să plece.

-Suflețel,  nu ar trebui să îți fie rușine, chicoti Damon.

Nu pot să cred ce ipocrit, după ce aseară ma violat acum îi arde de miştouri.

-Și ce o să faci?

-Citești gânduri?  paream uimit, nu citisem nicăieri ca Wiccani puteau citi ganduri.

-Ti-am mai zis, nu sunt unul dintre acei vrăjitori inutili care mă venereaza.Nu mă compara cu ei, nu au nici o putere în comparație cu mine. Eu sunt Zeul ,pot face orice.

M-am ridicat din ,pat dar am simțit o durere apăsătoare jos.

-Ah...scumpule, a foat prea mare pentru tine?, râzând.

-Haha, 0 haz.

Mi-am strans hainele de jos și abia tarsaindu-mi picioarele m-am dus in camera mea să îmi fac un duș.

Demonul meu.(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum