4

6.5K 365 26
                                    

Yoonji mendengus perlahan apabila Sehun dengan kasar menarik tangannya keluar dari bilik -penjara- yang menempatkan dirinya. Kawasan sekeliling diperhatikan sebelum matanya tertancap pada tubuh tinggi Sehun yang membelakanginya.

Air liurnya terasa payau apabila ditelan. Takut. Dia takut dengan lelaki ini. Sebelum ini tiada sesiapa yang berani menyentuhnya seperti mana dilakukan Sehun. Sehingga sekarang rasa kotor masih menemaninya. Mengapa mesti dirinya yang terperangkap di dunia gelap lelaki ini?

"Baby doll."

Panggilan itu membuatkan langkahnya terhenti. Kepalanya diangkat sedikit memandang Sehun sebelum menunduk kembali. Sehun menggulingkan biji matanya sebelum menundukkan tubuhnya dan dengan pantas mencium bibir Yoonji membuatkan gadis itu menarik tangannya dari pegangan Sehun sebelum jatuh ke lantai.

"A-awak janji tak akan sentuh saya.." Ujarnya perlahan, sedikit gagap.

Sehun tertawa kecil sebelum menarik gadis itu berdiri. "Baby doll.. Promise are made to be broken." bisiknya dan mencium lembut pipi gadis itu.

Yoonji menganggenggam tangannya. Ya.. betul janji memang dibuat untuk dimusnahkan bagaimana bapanya sanggup meninggalkan dia disini. Di neraka ini bersama Oh Sedevil ini. Mungkin ini memang takdirnya. Perlu ke dia serahkan dirinya kepada Sehun?

Biarkan lelaki ini memperlakukannya seperti patung yang tidak berperasaan. Mungkin dirinya memang dilahirkan untuk menjadi hamba kepada Oh Sehun? Bukankah memang benar orang cakap? Orang kaya memang lagi berkuasa di dunia ini sebab itulah orang yang kurang bernasib baik senang di pijak.

"and remember how you slap me this morning.. Aku still tak dapat nak hukum kau.." Suara Sehun membuatkan matanya bergerak memandang anak mata Sehun yang nampak gelap dan liar bersama refleksi dirinya di dalam.

"M-mianhae.. Sehun.." Tanpa sedar perkataan maaf yang keluar dari mulutnya ketika itu bagaikan perkataan yang paling sesuai untuk dikeluarkan pada masa itu. Seperti renungan dari Sehun dapat mengawalnya untuk menyerah dirinya kepadanya.

Sehun tersenyum sinis. Walaupun dia agak pelik mendengar perkataan itu dari gadis itu, entah mengapa dia dapat merasakan gadis ini sudah berada di dalam genggamannya. Rambut Yoonji diusap perlahan dan sekali lagi mencium bibirnya.

"It's master Sehun for you Baby doll.. " katanya masih tersenyum sinis.

Yoonji mengetap bibirnya sebelum mengalihkan pandangannya dari mata Sehun. Master Sehun?.. Jadi memang itu wataknya sekarang? Seorang hamba pemuas nafsu? Tangannya digenggam disisinya. Apa pun terjadi dia perlu survive untuk hidup.. Siapa tahu bila-bila masa sahaja Sehun akan menendangnya keluar dari situ atau lebih teruk menjualnya ke rumah pelacuran? Matanya ditutup sebelum dibuka kembali meruntuhkan maruahnya yang dibina teguh dihadapan Sehun.

"M-master Sehun.." panggilnya perlahan.

"Good girl baby doll.. Bukan ke senang kalau kau terus serah diri macam ni dari awal? Oh by the way we should move on now.. My co-gangs are waiting for us.." kata Sehun sebelum berjalan semula.
_____

"Kau ni nak ambik perempu--" kata-kata Baekhyun tergantung apabila melihat Yoonji disisi Sehun sebelum mulutnya terbuka.

"Wooah.. Puteri negara mana kau culik ni?" Soal Baekhyun membuatkan ahli yang lain memandang kearah Sehun dan Yoonji.

"Hyung... ni Yoonji, Kim Yoonji.." Kata Sehun memperkenalkan gadis itu sebelum berjalan ke tempat duduknya masih menarik tangan Yoonji sebelum merehatkan punggungnya diatas kerusi dan membawa Yoonji duduk diatas pehanya membuatkan gadis itu sedikit tersentak.

"Biasakan diri dengan benda ni baby.. We will have a lot of it later." Yoonji tidak menjawab dan hanya mengangguk kecil agak malu diperlakukan begini dihadapan orang lain.

Not Your Girl (Sehun) -Complete-Where stories live. Discover now