Si dupa ''minunata'' petrecere a lui Dasy trebuie sa ma trezesc la 10 deoarece proiectul la latina nu se face singur, din pacate.Asa ca ma ridic cu greu din pat si merg la baie pentru a ma mai trezi putin. Dupa 10 minute ies ceva mai treaza si ma indrept spre dulap de unde imi aleg un trening si cobor la masa.Cum deschid usa, un miros imbietor de mancare ma intampina. Cobor, condusa de miros spre bucatarie si o gasesc pe mama gatind de zor.
-Hey!
-Hey Kara! Cum a fost la petrecere?
-A fost distractiv.
-Ma bucur ca te-ai distrat! Ce vrei sa mananci?
-Cereale cu lapte.
In cateva minute am cerealele cu lapte in fata. Le iau si urc in camera, pregatita de invatat....
Dupa 2 ore grele de invatat, consider ca este timpu de o pauza. Asa ca las caietul pe birou si ma arunc in pat cu telefonul in mana. Eric nu m-a sunat astazi. Oare a iesit cu Dasy? Oare o place? Gandurile imi sunt intrerupte de telefon. Ma uit spre el si ghici cine e.......Eric.
-Hey!
-Hey, ce faci!
-Teme!! Tu?
-Ma uit la televizor.Trebe sa iti dau o veste!
-Te ascult.
Te rog sa nu zica ca este impreuna cu Dasy!! Te rog!!
-Mergem la munte!
-Cum??!!!!
-Da, mergem la cabana mea de la munte.Vii nu?
-Doar noi doi!!!!
-Nu, cu Dasy si Dave.
-Aaa...
-Deci vii??!!
-Nu stiu, sa o intreb pe mama.
-Bine.Ne vedem maine la scoala.Pa!
-Pa.
Inchid telefonul putin socata de propunere.Nu imi vine sa cred ca Eric deja o invita pe Dasy sa vina la munte cu el, adica o cunoaste de 1 ZI!!!!!!! si de unde il stie pe Dave?! Cu capul plin de intrebari cobor scarie si ma indrept spre sufragerie pentru a o intreba pe mama de excursie.
-Buna mama! Ce faci?
-Buna iubito, uite citesc o carte.
-Mama ma intrebam daca pot sa merg de vineri pana duminica cu Eric, Dasy si Dave la munte?
-Unde?
-La cabana parintilor lui Eric.
-Bine dar intai vreau sa vorbes cu Camelia.
-Mersi mama!!Te iubesc!!
-Si eu pe tine!
Urc in camera mea fosrte bucuroasa.Si ma pun sa invat in continuare, dar cand vad ca este deja ora 9 cheful imi dispare instantaneu si ma hotarasc sa fac o baie.
Dupa o baie lunga ma asez in pat si deschid laptopul si ca orice dependenta intru pe facebook.
Cum il deschid Dasy imi si scire.
Dasyy Croll : Hey Kara ce faci?
Kara Evans : Buna Dasy, bine acum am iesit din baie, tu?
Dasyy Croll : Pe aici..Mersi mult ca i-ai spus lui Eric sa danseze cu mine! :*
Kara Evans : Nu ai pentru ce. Cum a fost?
Dasyy Croll : Bestial, adica Eric a fost foarte dragut & am reusit sa ne cunoastem mai bine <3
Kara Evans : Ma bucur pentru voi :D
Dasyy Croll : Sper ca vii la munte!!!??
Kara Evans : Da vin
Dasyy Croll : Ce bine!! :* Eu cred ca am pun sa dor noapte buna :*
Kara Evans : Noapte buna!
Inchid laptopul si ma intrind in pat. Oare Eric chiar o place pe Dasy? Normal ca o place Kara, daca nu de ce ar mai fi invitat-o la munte! Dar de ce ma gandesc la lucrurile astea, adica intre mine si Eric nu este nimic, suntem doar prieteni, doar prieteni, doar prieteni..........
Si cu aceste ultime cuvinte rostite in gandul meu adorm.
Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult, dar am fost plecata la munte & mi s-a stricat sticat ruterul. Imi pare rau de asemenea ca acest capitol este asa de scurt, promit ca urmatorul va fii mult mai lung.
Vreau sa va multumesc pentru sustinere.
CITEȘTI
O adolescenta timida...
RomancePar ondulat, ochii de smarald, fire timida si retrasa asta este Kara. Baiatul nou, cu ochii de un verde greu de patruns si parul dezordonat, care cucereste orice fata, pe nume Eric. Vietiile celor doi sunt total diferite, cu toate astea intre ei s...