Part 4

124 5 2
                                    

Г. Н. Е.

След разговора с Хари се пребрах. Едва сдържах сълзите си пред него. Преди 2 ходини беше най-добрият ми приятел. Бяхме заедно от малки винаги се подкрепяхме. Беше като моя по-голям брат, но преди две години на него спря да му стига нашето приятелство искаше повече. Първия път когато го намекна му се изсмях, но той сериозно ми каза:
-Ще се влюбиш в мен ще видиш ако вече не си.
След тези думи наистина стана така започнах да забелязвам някой неща които преди не. Например колко зелени са очите му когато е щастлив. Или Как изглежда косата му започнах да искам да знам какво си мисли, да го зяпам, да усещам болка когато го гледам с друга. И той се оказа прав след време и той го забеляза целуна ме. Първият ми път беше с него бяхме страшно щастливи. След 6 месеца той замина така и ме ми каза защо, обеща ми ,че няма и да поглежда друга,а аз ,че ще отида при него в Лондон.  Забърках се в много неприятности .Първо си помислих, че Холмс Чапъл е тясен за тяхните, но после те се върнаха, а той остана.
Тогава най-накрая обедих наще да се преместим. Но когато отидох направо се сринах. Първият път в който го видях се натискаше с някаква блондинка обесточено и от тогава се казвам Емили всеки ден го виждам с различна и сърцето ми се къса. Някой ден ше съжалява сигурна съм.

Г. Н. Х.

Не мога да повярвам, че тя е тук моята Сара. Момичето което обичам от дете, момичето което най-накрая получих и трябваше да замина заради тъпата ми глава. Само защото се замесих с грешните хора. През тези две години не я забраяих бях с коя ли не. Никога не бях с брюнетки .И с която и да бях мислех за нея.А сега тя е тук и
то от година. Виждала ме е с коя ли не, но ще си я върна. Знам ,че я излъгах като и казах, че няма да съм с друга, но отчасти не е лъжа не съм влюбен в никоя и не се обвързвам с някоя. Обичам само нея. И ще си я върна.

                        AntiAngels❤

The story of my lifeWhere stories live. Discover now