*Rein's POV
Ik ga snel ff weg zonder dat Daphne het door heeft. Ik loop naar binnen en haal de ketting op. Ik betaal en loop dan weer naar buiten. Ik ga naar Daphne en vraag of ze ff mee wilt lopen ze loopt mee we gaan in het park zitten. Ik pak het doosje en geeft het aan haar ze kijkt verbaasd naar me en maakt het open en zitten 2 halve hartjes in ik pak een halve met de tekst om en doe het bij daphne om. Je hebt de tweet gelezen hé? Ja ik vind je al leuk toen ik je voor het eerst zag zeg ik ik kijk haar aan en voor dat ik het weet voel ik haar zachte lippen op de mijne. Daphne stopt omdat ze gebeld word en zegt Shit me vader belt hallo pap zegt ze ik hoor haar vader schreeuwe dan ze nu naar huis moet. Ze zegt ik moet naar hij en ze rent wel voordat ik iets kan zeggen.
*Daphne's POV*
oneee ik krijg problemen. ik loop naar binnen me moeder komt er aan en geeft me meteen een klap ze zegt ga nu naar boven je vader wilt je spreken. Ik loop naar boven zonder dat ik weet wat er gaat gebeuren en ga naar me vader'kamer en zie hem in zijn onderbroek ik loop naar hem toe en hij kijkt me boos aan. Nu kom jij eens hier Hoer. Zegt hij ik loop bang naar hem toen en hij duwt me op bed. Ik probeer tegen te spartelen en voor dat ik het weet heeft hij mij onderbroek al uitgedaan en me BH en de rest van me kleding ik probeer nog steeds tegen te spartelen. Hij geeft me een klap en hij zegt Slet je doet wat ik zeg. Voor dat ik het weet begint hij mij te neuken en het doet zoveel pijn zoveel ik begin te huilen ik voel weer een klap nu ga je luisteren zegt me vader. Ik knik lichtjes. Oké en nu ga je je aankleden en vanavond gaan we het weer doen en nu naar je kamer Slet! roep hij. Als ik in me kamer ben voel ik me vies. Ik ben net ontmaagd door me vader. Ik weet niet of ik dit tegen rein moet zeggen. ik pak me weekend tas en stop er spullen in. Ik heb geen mobiel meer want die is net door me vader stuk gegooit. Ik pak wat kleren en ga via het raam naar het huis van rein. Ik bel aan en zie rein.
*Rein's POV*
ik hoor de bel gaan en loop naar de deur. Ik kijk wie het is het is daphne. ik roep de jongens en we rennen met zn alle op Daphne af ik zie dat Daphne heeft gehuild ik geef haar een knuffel we lopen met zn alle naar binnen.Oké ik zal het uileggen voordat jullie het vragen zegt ze en begint: Nou toen ik thuis was kreeg ik meteen een klap. me moeder zei dat ik naar boven moest gaan omdat me vader me wou spreken toen ik in de kamer was zag ik me vader in zijn onderbroek en greep me gelijk vast. Hij duwde me op het bed en hij ging me uitkleden ook me Onderbroek en BH en begon me te neuken het deed heel veel pijn Zegt ze huilen ik loop naar haar toe en knuffel haar. De jongens zijn helmaal in schok ze huilen ook een beetje ik krijg ook tranen en ik denk Waarom mijn meisje waarom ik begin zacht te snikken en Daphne zegt niet huilen gekkie ik wil gwn nooit meer naar huis mag ik bij jullie blijven? Ja hoor is goed en ik geef haar een kus dat over gaat naar een zoen. De jongens kuchen en dan beginnen ze te lachen.
*Daphne's POV*
ik heb heel het verhaal uitgelegd en de jongens zijn stil Rein zit me te troosten. rein zegt Daphne is het daarom dat je jezelf snijd? Ik zeg gedeeldelijk met me vader was het de eerste keer maar mijn moeder slaat me vaker en hard. Op school word ik gepest omdat ik fan van van jullie zeg ik snikkend. Rein geeft me een zoen.
JE LEEST
Nieuwe buren? -Mainstreet verhaal
FanfictionDit boek gaat over Mainstreet en BBrave die geen normale mensen zijn het is een spannend en heftig boek. Dr gebeuren allerlei dingen om hun heen