7. kapitola

37 11 1
                                    

Micke se ocitl místo Vincenta. Ale hlas neustále říkal: „Ahoj, já jsem Anie, pojď si hrát!" sotva to hlas dořekl, věci spadly a nožík spadl na Micka. Vážně ho zranil. Všude stříkala krev. Vincent se vyděsil a přiběhl k Mickovi. Objímal ho a něco mu říkal. „Jsem tu s tebou. Já tě neopustím!" řekl Vincent. Anie se jenom ďábelsky zasmála a zmizela. „VVVincente, to byla Baby." řekl slabý Micke. „Ne Micku. To byla Anie. Zlé dvojče Baby." odpověděl mu potichu Vincent. V tu chvíli, co to Vincent dořekl, se tam oběvila Baby s lékárničkou v ruce. Začala Micka opatrně ošetřovat. Hned, co ho Baby ošetřila, šli k do jiné kanceláře. Koukali se, jestli tady není Ennard. Není tady. Uf. Vešli do kanceláře. Micke si sedl, otočil se a lekl se. Za ním seděla nějaká holka, odhaduju 15 let.
Ahoj, já jsem Faela." řekla ta holka. „Jé, ahoj, já jsem Vincent a tohle je můj kamarád Micke." pohotově odpověděl Vincent. „Co se mu stalo??" zeptala se soucitně Faela. „Anie." řekl Micke. „Ouu. Chudák." řekla Faela. „Kde ses tady vzala??" zeptal se opatrně Vincent. „Já no..... hledala jsem bratry a našla jsem si tady práci." vysvětlila Faela. „A jak se jmenují tví bratři???" zeptal se Micke. „Enrik, Frederik a Bon." vysvětlila Faela. Micke, Baby a Vincent se na ní koukali jako na přízrak.

 Micke, Baby a Vincent se na ní koukali jako na přízrak

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
FNAF - smrt a nebo život /Pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat