פרק 8- תרדמת

5.9K 260 13
                                    

-נקודת מבט אגם-
״דיי נו אופק!״ אמרתי צוחקת בזמן שהוא מדגדג אותי, ״אז תחזרי בך״ הוא אמר, ״בסדר בסדר, אני רק שלך״ אמרתי צוחקת, ״יופי״ הוא חייך ונישק אותי, ״אתה חושב שאביב ונועם לומדים?״ שאלתי אותו, אביב באה לפה ללמד את נועם לבגרות בהיסטוריה ונועם סיפר לפני שבועיים שהוא נדלק על אביב אז אני לא חושבת שהוא רוצה ללמוד, ״הם לומדים כמו שאנחנו לומדים״ הוא אמר וצחקתי, אני ואופק היינו צריכים ללמוד למתמטיקה וכל הספרים היו על הריצפה ולא למדנו בכלל, ״אני מכור לצחוק שלך״ הוא אמר והסתכל לי בעיניים.

-נקודת מבט נועם-
״די נו נועם! תלמד כבר״ אביב צעקה עליי, ״למה מה תעשי לי?״ אמרתי וצחקתי, ״אה כן?״ היא שאלה וקמה, ״את פיצקית, כלום את לא יכולה לעשות לי״ צחקתי עלייה, ״תפסיק!״ היא צעקה עליי, ״לא רוצה״ אמרתי ותפסתי בראשה, ״אממ נועם, מה אתה עושה?״ היא שאלה בהיסוס, ״שום דבר״ אמרתי ונישקתי אותה, לאחר הנשיקה היא הסמיקה, ״אני אוהב אותך״ אמרתי והיא הסתכלה עליי עם עיניים מבריקות, ״גם אני אוהבת אותך״ היא אמרה ונישקה אותי.

-נקודת מבט אגם-
אופק הלך לפני 10 דקות ואני כבר מתגעגעת אליו! הוא כלכך טוב אליי וכלכך אוהב אותי שאני מרגישה כאילו אנחנו ביחד כל החיים כשאנחנו בסהכ חודש וארבעה ימים ביחד, ״אגםםםם!״ שמעתי צעקה מלמטה וירדתי מהר, ״מה קרה??״ שאלתי בלחץ, ״זה אופק״ נועם אמר, ״מה קרה לאופק?״ שאלתי מהר, ״הוא עבר תאונה עם האופנוע״ הוא אמר, משם אני לא זוכרת כלום רק שבכיתי וצרחתי שלא ישקר לי ושזה לא נכון, נועם הסיע אותי לבית החולים שבו אופק נמצא, ״איפה אופק ועקנין נמצא?!״ שאלתי בלחץ, ״חדר 23, הוא כרגע בניתוח״ היא אמרה, אוף!! אני לא מאמינה שזה קורא לי, הוא לא היה צריך לבוא אליי! הכל בגללי אני אשמה! בכיתי וצרחתי מחוץ לחדר ניתוח שיבוא רופא ויסביר מה קורה, אך אף אחד לא הקשיב כולם רק הסתכלו עליי במבטים מרחמים, עצמתי את עיניי ופשוט נרדמתי על הכיסאות שבבית חולים.
-
״אתה המשפחה של אופק ועקנין?״ שמעתי את הרופא ומיד פקחתי את עיניי, ״כן!״ אמרתי מיד, הוריו הקשיבו לרופא כשהחל לדבר, ״אופק נכנס לתרדמת זאת אומרת קומה, אנחנו לא יודעים לכמה זמן, זה יכול להימשך ימים חודשים ואפילו שנים״ הוא אמר והתחלתי לבכות, אופק שלי, איך אני אסתדר בלעדיו? מה אני אעשה? לאן אני אמשיך? לא רוצה! אני רוצה את אופק בחזרה שיתעורר ויגיד לי שהכל סתם ולא באמת שהוא עבד עליי, אבל לא הכל נכון, אופק עבר תאונה ונכנס לתרדמת שיכולה להימשך חודשים ואפילו שנים.

אגם ואופקWhere stories live. Discover now