『 Pengacau 』

8.5K 137 13
                                    

                             ーーー

Hubungan Hanbin dengan Eunna semakin hari semakin erat selepas Hanbin merampas mahkota Eunna. Chanwoo yang melihatnya juga merasa kurang enak kerana tiap kali dia mahu mengajak Eunna date pasti saja Hanbin menghalangnya.

Serba sedikit Chanwoo kecewa, "Malam ini aku akan ajak Eunna keluar, tidak kira lah abangnya memberi izin atau tidak!" Tekad dihati Chanwoo amat tinggi.

Sejak dari malam itu, Eunna makin hari pakaiannya makin sexy, dulunya dia tidak suka menunjukkan bentuk badannya yang mengeliur kan tetapi sekarang dia tampak berani dengan memakai pakai ketat dan skirt sendat.

"Hello Eunna, Siap malam nanti saya datang ambil awak." Kata Chanwoo, Eunna hanya mengiyakan. Sebenarnya dia juga rindu akan lelaki itu. Lelaki yang bagi dia kasih sayang.

Tentang dirinya dengan Hanbin? Ianya seperti seorang slave kepada majikannya. Dia sering disuruh memakai baju yang kurang enak dipandang oleh orang ramai, tetapi terpaksa jua dia memakainya kerana Hanbin sudah mengugutnya..

"If you don't obey me, i'll tell Chanwoo about you and me.." Seakan bermain ayatnya didalam minda Eunna. Eunna sesekali meraup wajahnya.

----------------------

Eunna memakai dress pendek yang ketat dan menampakkan alurnya. Dia memakai sebegini kerana kata Chanwoo, lelaki itu mahu membawanya ke tempat yang agak formal. Jadi tak syak waksangka dia hanya menurut.

Eunna menunggu Chanwoo diluar rumahnya. Berharap supaya Chanwoo tiba dengan segera. Dikhuatiri Hanbin tiba-tiba balik. Kereta merah milik Chanwoo tiba didepan rumah Eunna.

"Hi beautiful..." Mata nakal Chanwoo meliar kedada yang sedikit terdedah itu. Eunna dengan malu-malu memukul manja lengan Chanwoo.

"Hi too, Handsome.." Balas Eunna, pipinya memerah bila mengatakan ayat itu. Sejujurnya sudah lama dia tidak bercakap berdepan dengan lelaki ini. Jadi dia merasa agak lain.

Chanwoo hanya tersenyum dan memecut laju keretanya ke sesuatu tempat.

--------------------

Eunna berasa pelik kerana tiba-tiba sahaja Chanwoo berhenti di sebuah hotel yang agak mewah.

"Kenapa kita dekat sini?" Tanya Eunna dengan wajah yang ingin tahu. Chanwoo tergelak kecil melihat kecomelan tetapi masih sexy Eunna.

"Kawan saya, dia ada buat event dekat sini... semperna meraikkan ulang tahun-nya." Jawab Chanwoo dengan tersenyum manis. Wajah seiras Lee Min Ho itu dipandang dengan penuh minat oleh Eunna.

Dari mata, hidung hingga lah ke Bibir. Semuanya sempurna. Chanwoo yang perasan Eunna memandang bibir nya itu tersenyum menyeringai.

"you will taste this soft and delicious lips soon..." Merah muka Eunna apabila Chanwoo mengenakannya. Chanwoo mengilai suka melihat muka malu Eunna. Eunna dengan segera memukul lengan Chanwoo lembut.

Bahagianya mereka pada sangat ini, tanpa sebarang gangguan..

Mungkin?

----------—--------

HI! Sorry sebab lama tak update, Because of exam, now FREEDOM! 😂 enjoy it guys! #ChanEun Moments agagaggaga apa korang rasa betul ke takda pengacau? heheheheh *smirk*

[C] Brother (Malayfanfic18+) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang