Personaliti Anda Terbongkar Kerana Aiskrim

4.2K 276 63
                                    

Soalan
Aiskrim perisa apa yang anda suka makan?

A. Perisa vanilla
B. Perisa mangga
C. Perisa coklat
D. Perisa kopi

Analisis

Vanilla
Anda sprt Grace Kelly, dalam erti kata lain, anda mencerminkan keperibadian yang lemah lembut, elegan dan mempunyai gaya tersendiri. Anda merupakan simbol kecantikan yang klasik. Orang ramai selesa untuk mendekati diri anda dan cara anda mengimbangi aspek2 dlm kehidupan bagi mencapai kebahagiaan amatlah mengagumkan.

Mangga
Anda seorang yg ceria, senang berkawan dan boleh melihat sudut positif dlm setiap cabaran atau kesusahan. Tenaga positif anda akan mempengaruhi org2 yg berada di sekeliling anda. Anda umpama Phoebe dalam sitkom bersiri 'FRIENDS' yg diminati ramai orang. Dengan adanya ciri2 berani untuk mencuba sesuatu yg baru serta citarasa tersendiri yg unik.

Coklat
Personaliti menarik dan unik anda membuatkan anda rakan kegemaran org ramai. Anda sentiasa berjiwa muda, berimaginatif dan tidak membuang masa melakukan perkara yg tidak berfaedah. Cara anda mendapatkan ketenangan jiwa adalah dng meluangkan masa bersama teman2 rapat anda pada waktu malam. Anda sering menghiburkan teman2 sekeliling anda dng celoteh jenaka anda.

Kopi
Org lain perlu bermain teka-teki bagi mengenali peribadi anda. Anda mungkin tidak bergaul banyak dng ramai orang kerana anda adalah seorang yg pendiam dan menghargai detik2 bersendirian. Gunakan masa sendiri anda dng sebaik mungkin dan luangkan masa anda dng teman2 rapat.

Bersambung...

psiko testWhere stories live. Discover now