prologue

830 122 42
                                    

✧༺♥༻∞  ∞༺♥༻✧

┍━━━━ ⋆⋅☆⋅⋆ ━━━━┑

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


┍━━━━ ⋆⋅☆⋅⋆ ━━━━┑

I'll never have
enough of your lips.

┕━━━━ ⋆⋅☆⋅⋆ ━━━━┙

MATA SeoYun tajam melirik kanan dan kirinya yang dipenuhi orang ramai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


MATA SeoYun tajam melirik kanan dan kirinya yang dipenuhi orang ramai. Wajahnya sedikit memerah apabila ada orang lalu-lalang yang melihatnya. Semuanya berjalan bersama pasangan mereka. Hanya dia saja yang sendiri pergi ke taman tema tanpa berteman. Bukan tiada. Ada, tapi temannya juga berteman.

SeoYun menghela nafas panjang. Tangannya ligat memberi isyarat kepada Jungkook dan Rachel yang sudah bersedia berdiri di tepi maskot beruang kegemaran mereka.

"Cepatlah, SeoYun! Lenguh pipi aku nak senyum lama-lama." bebel Jungkook geram. Sempat juga dia mencuit pipi Rachel yang masih mengukir senyuman itu. Gadis itu pula hanya tersipu malu.

SeoYun tidak membalas. Hanya memerhati pasangan kekasih yang malu-malu itu dengan senyuman sebelum mengangguk tanda okay.

"Satu.."

"Dua.."

"Tiga..say cheese—"

Belum sempat SeoYun menangkap gambar pasangan itu, lengannya terlebih dahulu ditarik oleh seseorang membuatkan tubuh gadis itu berpaling.

Wajah SeoYun kelihatan terkejut dengan kehadiran lelaki berpakaian serba hitam itu. Mask hitam yang dipakai lelaki itu menyukarkan SeoYun  untuk mengecam wajahnya namun mata mereka saling bertemu. Sepasang mata berwarna biru tajam menikam anak matanya.

Lelaki itu kemudian bertindak menarik dan membawa SeoYun ke dalam dakapannya.

Mask yang dipakai dilorotkan ke bawah. Bibirnya dirapatkan ke telinga SeoYun. Bisikan halus kedengaran tepat dicuping telinga, membuat SeoYun tercengang.

"Can I borrow a kiss? I promise. I'll give it back."

Mata SeoYun membulat. Gila? Dada lelaki itu cuba ditolak menjauhinya namun tidak sedikit pun tubuh lelaki itu berganjak. Malah senyuman herot terukir dibibir lelaki itu.

Kepala SeoYun dirangkulnya lalu tanpa amaran bibirnya dibenam pada bibir merah milik gadis itu. Sukar untuk SeoYun memproses keadaan namun hangat kucupan itu terasa menjalar keseluruh tubuhnya.

Perlahan-lahan SeoYun membuka kelopak matanya apabila tiada lagi helaan nafas yang menampar wajahnya. Lelaki dihadapannya itu hanya tergelak kecil. Hidung SeoYun dicuitnya.

SeoYun termangu. Wajah gadis itu kian kama kian memerah menahan malu. Lelaki itu kemudian, kembali membetulkan mask diwajahnya.

"Sweet, huh? Ah, I wouldn't mind kissing your lips everyday. Thanks for the kiss. Jumpa lagi gadis manis." dua ulas bibir SeoYun dibelai lembut sebelum lelaki itu meninggalkan SeoYun yang masih terpinga. Sebuah senyuman manis menjadi tatapan terakhir SeoYun.


»»————- ★ ————-««

1,2,3 Kiss!

featuring

BTS Kim Taehyung as Kim Taehyung
You as Na SeoYun

»»————- ★ ————-««

written by noturqueens-

.
.
.
.
.

© ANDI'S STORYLINE
noturqueens- 2019

• all rights reserved •
© copy right 2019

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blue Kiss +kthWhere stories live. Discover now