26 End

8K 357 18
                                    

"Abang.. tengok ni. Positif" terus Sarah lari kat Hanafi yang tengah tengok drama korea dan peluk Hanafi "serious ah" Hanafi membalas pelukan Sarah.

"Abang bagitau mama dengan papa dulu" kata Hanafi Sarah mengangguk. Jadi berita itu pun heboh satu taman.

★✩★✩★

Darwish memandang bintang di langit yang gelap. Hanya sinaran bintang tu je yang temani dia. Sarah dengan Hanafi. Yasmin dengan Hakim. Aku??? Dengan bintang-bintang di langit ni jelah. Tiba-tiba dia terdengar sorang pompuan menjerit. "Tolong!!! Ada Anjinggg!!!!!!!!" Sambil berlari.

Darwish datang dan terus tarik Perempuan tu jauh dari anjing tu. Anjing tu hilang jejak dan terus patah balik.

"Thank you" ucap pompuan tu sambil menunduk. "Takpe.. urmm awak okey tak?" Soal Darwish. "Saya okey, tapi hati saya yang tak okey" kata pompuan tu. "Kenapa????" Soal Darwish. "tak tau tapi jantung saya berdebar bila tengok muka awak. Adakah ini cinta pandang pertama" kata pompuan tu. "Mungkin kot" balas Darwish.

Tiba-tiba "haaaa!!!!! Darwish dah ada peneman!!!" Sarah, Hanafi, Yasmin dan Hakim tiba-tiba muncul. Darwish terus cuak takut pompuan tu marah.

"Ni kawan-kawan awak ke? Hai.. saya Farhana. Selamat berkenalan" lalu tunduk hormat. Diorang berempat terus jawab " Selamat Pengantin Baru!!" Terus Darwish blushing apabila pompuan tu senyum manis kat dia...

Okey tu je... sori ending tak best.




Update 2020: what tu je ke ending dia? Aku pun terkedu sebenarnya tapi at least cerita ni ada ending.

🎉 You've finished reading © | 𝙂𝙀𝙏𝘼𝙃 𝙍𝘼𝙈𝘽𝙐𝙏 𝘼𝙉𝘿 𝙂𝙇𝘼𝙎𝙎𝙀𝙎 🎉
© | 𝙂𝙀𝙏𝘼𝙃 𝙍𝘼𝙈𝘽𝙐𝙏 𝘼𝙉𝘿 𝙂𝙇𝘼𝙎𝙎𝙀𝙎Where stories live. Discover now