Ulazimo u kuću. Već je 12:30. Uzlijecem uz stepenice i presvlačim se. Obukla sam crnu usku haljinu, koja mi prekrije zadnjicu. Znači, veoma kratko za Enu. Tako bi bar njen otac rekao. Zapakovala sam poklon. Na noge sam obukla baletanke i izletjela iz sobe. "Mama, idem ja. Već kasnim. Vidimo se večeras", poljubila sam je. "Uredu, nemoj dugo ostati.", rekla mi je sa smiješkom na licu. "Ne brini, neću", istrcala sam iz kuće i krenula prema Eninoj. Brzo sam stigla i pozvonila. Izašao je Enin tata "Dobar dan, izvoli udi", pozvao me unutra. "Dobar dan, hvala. Gdje je Ena?", upitala sam.
"U sobi je. Idi do nje ako želiš.", nasmiješio se.
"Naravno, hvala vam.", nasmiješila sam se i otišla do Enine sobe."Gdje je moja slavljenica?", nasmijala sam se.
Bila je u farmerkama i običnoj majici na cvjetice. Plakala je.
"Ena? Šta se dogodilo?", upitala sam začuđeno.
"Ne mogu obuci haljinu. Ne da mi tata", još više je počela plakati.
"Polako, Ena. Ja sam ti donijela nešto. Svidjet će ti se. To obuci.", rekla sam i nasmiješila se. Pružila sam joj poklon i otvorila ga je, "Haljina. Predivna je.", uzviknula je Ena, "ali. Znaš da je ne mogu obući", tužno je rekla.
"Naravno da možeš, obuci. Nije previše kratka."
Kada je obukla haljinu savršeno joj je pristajala. Iako dam mislila da će biti kraca, nije. Bila joj je do ispod koljena. Kada smo izašle njen otac se uopste nije bunio. Zapravo, rekao joj je da je lijepa na što se ona jako obradovala.
Na toj zabavi su bili neki njeni rođaci, kako sam zapamtila da se Niall, Attes i Anell, prijateljice iz škole Ellma, Eminna, Anđela. Anella i ja. Tu su bili i neki dečki koji su se odvojili u kut sobe. Kako sam čula zovu se Zayn, Cortus i Nelly.
Posto većinu nisam znala, stojala sam da djevojkama iz škole i Enom. Kada je Ellma otišla do Cortusa i izašla sa njim zanesena do druge sobe, znalo se šta rade. Eminna je otišla sa Nellyjem u slijedeću sobu, a Anđela i Anella su otišle sa Anellom i Attesom. Iz soba su se čuli krici i uzvici. "Aaa, ahh. Nastavi. Brže, brže.", iz svih soba je bilo tako.
Samo Niall, Zayn, Ena i ja smo ostali tu. Enini roditelji su izašli i otišli negdje drugo dok se zabava ne završi tako da to nisu čuli ni vidjeli.
YOU ARE READING
Sudbina ih spojila
RomanceOvo mi je prva priča. Podrzite me i napišite ako vam se nešto ne sviđa, pa ću se ubuduće potruditi da bude bolje. Hvala! Nakon silovanja, djevojka bude sa onim kog voli sve dok ne odluci da se ubije. Dok je bila u komi, njen dečko, Zayn saznaje da j...