Problémy bežného dňa

5 0 0
                                    

Rozhodol som sa že začnem písať denník. Budeme sa tváriť že sa volám Marek, teší ma, mám 18 som zo záhoria a študujem v Bratislave IT technológie. Som vysoký, mám tmavé vlasy a hnedé oči. Hrám na gitaru, rád športujem, milujem hudbu a dobré pivo. Tento denník som sa rozhodol začať písať preto aby som sa s vami podeli to čo sa deje takému priemernému študentovi v Hlavnom meste. Príjemné čítanie.

26.5.2017-Piatok

Dnes ráno ako tradične som sa zobudil na svoj budík a veľmi neochotne som sa rozhodol vstať z postele. jediná pozitívna vec na tomto ráne bola že som nevstával do školy ale na prax . Praxujem v jednej nemenovanej firme. Ako tradične som prišiel o pol ôsmej a pustil sa do práce. Už sa z toho stala dosť rutina a tak so vlastne ani neako špeciálne nevnímal č robím. myšlienky bežali a deň utekal rýchlo okolo obeda som mal prestávku a šiel sa najesť do neďalekého bistra. S financiami študenta pripadala d úvahy maximálne tak pizza, čo mi popravde vôbec nevadilo pretože pizza je jedno z mojich najobľúbenejších jedál. Dokončil som si prácu a pomaly sa chystal odísť no v tom mi zazvonil telefón a ozval sa tam známi Zdenov hlas. Prišiel s veľmi zaujímavou ponukou, "dnes večer sa ide na pivo že ? ". Rozhodol som sa neprotestovať. Dnes večer bol totiž festival a rozmýšľal som že by som sa tam zastavil. Nakoniec sme sa teda dohodli že sa stretneme so Zdenom na Molecovej o 19:00. Hneď po praxi som utekal na obchodnú kúpiť lístky. Bolo asi 13:40 keď som dobehol do ticketportalu s tým že o 14:00 končí predpredaj a musím to stihnúť. Z lístkami som šiel spokojne domov. Sadol som si pred telku a čakal. Nastal čas a ja som sa vydal na zastávku MHD. Po príchode na Molecovu som sa rozhodol na Zdena ešte počkať keďže bol známi tým že vždy mešká. Po asi desiatich minútach mu volám a ozve sa: "len dokončím prezentáciu a som tam". V tedy mi išlo hlavou len to že ho asi zabijem. Tak som sa vyviezol hore na dlháče že ho vyťahám za uši blbca. Prišiel som za ním a mal som chuť ho nakopať do riti ale zahlási že mi to vynahradí pivom a tak som prijal jeho kapituláciu. Keď sme sa konečne dostali na festival už hralo Iné Kafe a tak sme sme si kúpili pivo a zamiešali sa do davu. Iné Kafe moc nepoznám a tak som iba počúval a popíjal pivo, bola prestávka a Zdeno hovorí že príde aj jeho priateľka s kamarátkami. To ma celkom potešilo pretože som momentálne sám a stráviť večer s neakým milým dievčaťom by bolo fajn. Keď prišla Lily a s ňou dve krásne holky rozžiarili sa mi oči. obe boli hnedovlásky len Nikola bola o dosť nižšia ako Viki. zakecali sme sa a strávili sme spolu večer. Tancovalo sa spievalo a pivo tieklo potokom. Posledná kapela končila okolo 01:20 a Bratislavčania viete aká radosť je zháňať nočáky. Zdeno, Lily a Nikola šli jedním smerom a Viki a ja sme šli pešo na Lafranconi kde nám nočák utiekol a ďalší šiel za pol hodinu, tak sme sa prechádzali po nočnej Bratislave. Viki bola milá a naozaj pekná. Veľmi dobre sa mi s ňou rozprávalo Chodili sme po meste asi do pol tretej do rána. nakoniec sme šli každý domov. Prišiel som okolo tretej ráno do Dubravky kde prespávam. Mal som dosť som rád že ležím ale stále som mal v hlave Viki. Určite sa jej ráno ozvem, uvidíme či z toho dačo bude...


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 27, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Problémy bežného dňaWhere stories live. Discover now