+31

828 94 15
                                    

Ruang tamu 🍑

No one's

"Noona noona "

Dengan langkah yang penuh terkedek kedek , si budak kecil melangkah menghampiri kakaknya .
 
" ya dear ? Nak ape sayang noona ni em ?"

Sena yang pada ketika itu sedang ralit membuka aplikasi wattpad memalingkan wajah . Dan setelah melihat rupa adiknya yang monyok itu dia segera menutup laju aplikasi tersebut dan memasukkan telefon pintarnya yang pintar namun pintarkah anda ?

Jangan tanya kenapa dia letak kat poket dan bukan dekat meja . So senang kalau ade mesage nanti ontot dia vibrate . Cia !

" em tae ade benda nak tanya ni " taehyung kelihatan menguis nguis lantai menggunakan jari kaki yang telah dikurniakan tuhan .

Sejurus selepas itu sena menarik laju adiknya agar duduk bersebelahan di sofa yang memuatkan seorang itu . Huhu dua dua kan kecik so muatlah .
Kalau tak muat juga , sena letak lah dekat riba kan kan ?

" omma pergi dengan kawan kawan dia tu dua minggu kan kan ?" Taehyung mendongak memerhatikan kakaknya atas faktor ketinggian yang berbeza . Dan semestinya kakak dia yang lagi tinggi . Harap maklum .

" haah kenapa dear ?" Sena menyelak rambut adiknya yang semakin panjang ke tepi . Rimas menengoknya ha . Tapi comel pulak huhu . 

" tapi , tadi tae tengok calendar . Hari ni dah masuk hari ke lima belas . So dah lebih dua minggu lah kan ? " taehyung merenung muka kakaknya untuk mendapatkan jawapan .

" oh haah kan . Takpe lah nanti noona call omma okay ? Tae naiklah . Pegi mandi . Kejutkan yang lain sekali tau " sena meletakkan adik kecilnya ke bawah . Setelah itu dia hanya mengekori dengan anak mata sahaja melihat adik nya mendaki satu persatu anak tangga .

" em haah kan . Mana pulak omma ni " persoalan itu dibiarkan berlegar legar di fikiran setelah teringat sarapan pagi masih belum disiapkan . Sejurus selepas itu dia melangkah ke dapur untuk berperang .








***

Hai readers . Nah short update only. Ingatkan nak tunggu dua hari but u know tangan ni gatal sgt nak update nya ha .

Rajin rajinkan tangan vomment ye syg . Baru lah ai semangat nak update banyak banyak ha

  Bts kids (editing ) Where stories live. Discover now