OnU İsTiyoRuM...
Medryo imparatorluğu çok geniş ve çok sıcak kanlı bir ülkeydi .yani o zamanlarda.
Yuki göğsünde oluşan ıslaklıkla uyandı. Gördüğü karşında sok olmuştu babası onu soymuş ve göslerini yalıyordu.. O zamanla daha 13 yaşındaydı. Bebek gibi bir suratı vardı ve gören tün kızlar ona aşık oluyordu.
" ba-baba ne yapıyorsun"
"Shitt sessiz ol anneni uyandırmak istemesin demi oğlum"
Babası onun göğslerini yalarken aynı zamanda elleri ile penisini okşuyordu.
" baba midem bulanıyor lütfen yapma.."
" Ah Yuki o kadar tatlısın ki içine girmek istiyorum."
Yuki'nin üzerine beyaz elbise türü gecelik vardı ve sorun şu ki babası tamam çırılçıplaktı. Yukinin eteğini kaldırıp içine girdi. Yuki elleri ile ağzını sımsıkı kapatmıştı ve dudaklarını ısırıyordu. Babası hızlıca pompalarken yukinin canı felaket acıyordu. Ama eğer bağrırsa babasının daha kötü şeyler yapacağından korkuyordu..
- Olaydan 5 yıl sonra -
Imparator Kanshin her gece Yuki'ye cinsel istismarda bulunmaya devem ediyordu çünkü oğuna aşık olmuştu doğduğu ilk andan beri ..
" Beni daha ne kadar bekletceksin oğlum"
" ne konda ekselansları"
" hadi ama biliyorsun.."
Kulağına üfledi sonra belinden tutup kendine doğru çekti. Ve yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
"Lütfen yapmayın.... Bu çok yan.."
Sözünü yarıda kesilmişti çünkü bunca zaman tek aşık olduğu adam tam karşında belirdi uzun boylu esmer dalgalı saçlı bir adam... Saraya geldiğinden beri yuki ona aşık olmuştu tam 2 yıl boyunca.. Ama ne adını biliyordu ne de nerde yaşadığını sadece onu seviyordu ama babası ona o işi yaptığından onularına konuşmaya çekiniyordu...
" Yuki- sama komşu Krallık'tan pres Seimei sizinle konuşmak istediğini söyledi."
" pe- peki geliyorum"
Babası onu çoktan bırakmıştı başı ile selam verip büyük salona geçti pres seimei onun çok samimi bir dostuydu ve babası ile arasında olanları sadece o biliyordu. En azından yuki öyle sanıyordu.
" neyin var yuki her zamanki gibi görünmüyorsun"
" her zaman nasıldım ki "
" sürekli küfür eder ve babandan ne kadar nefret ettiğini höykürdün."
Yuki ne zaman o çocuğu görse nutku tutuluyordu ve sürekli gülümsüyordu dahası o ilk kez yuki ile konuşmuştu . Yüzünde mal bir gülümseme vardı ve yanakları pembeleşmişti.
" seimei birini sevmek nasıl bir şey "
" sevmek mi"
" yani sadece onunla yatınca mı sevmiş oluyorsun"
" bana sakın babana aşık olduğunu söyleme yoksa sen..."
" saçmalara o yaşlı Bunaktan öylesine nefret ediyorum"
Gerçekten nefret ediyordu çünkü ona zorla sahip olmuştu ...öz oğluna... bunu hangi insan düzeltiyorum hangi baba yapar. Bir de yuki erkek yani bu yaptığı yanlış diğilmi. Ama yuki de bir erkeğe Aşıktı özellikle onun esmer teni yukiyi baştan çıkartmaya yetiyordu.
" yuki eğer birini sevdiğini alamıyorsan sadece düşün eğer onu düşününce kalbin hızlanıyorssa o zaman seviyorsun demektir."
Yuki biraz durdu ve düşündü tam tahmin ettiği gibi kalbi bir kuş gibi pır pır olmuştı ayrıca taif edemdiği bir duygu tüm bedenini esir almıştı. Ama hayallerini süsleyen adamın adını bile bilmiyordu... Akşam olmuştu yuki yatmak için hazırlanırken odaya birinin girdiğiğini duydu bakmak için kafasını uzattığında gelen kişinin babası olduğunu gördü..
" yuki beni daha fazla bekletme dayanamıyorum.''
" Ne konuda ekselaskarı"
" Hadi ama saf ayağına yatma bu gece beraber olalım"
" Lütfen böyle saçma sapan konuşmayın efendim "
Babası Yukiyi yatağa itti üzerine çıktı dudaklarını yaşayıp öptü ama yuki ona karşılık vermiyordu fakat üzerinde de istemiyordu.. Babası yavaş ve sakin bir şekilde Yuki'yi soydu hemen ardından kedisi de soyundu ve yavaş bir şekile penisini yaladı Yuki acı içinde dişlerini sıkıyordu babasının ona dokunmasından nefret ediyordu çünkü ..onun bu davranışı ona tamamen yanlış geliyordu..
" Ekselasları ahh lütfen yapmayın"
" Ben senin baban diğilmiyim yuki bunu bir ödül olarak düşün babasın seni böyle beceremesini."
Yuki acıdan olsa gerek nefes nefese kalmıştı bu ona hiç ama hiç zevk vermiyordu aksine ne zaman babası bunu yapsa canı çok ama çok acırdı.. o zamanlar şimdi de olduğu gibi o esmer çocuğu düşünüyordu o zaman acısı biraz hafifletmiş oluyordu... Babası bir süre daha pompaladıktan sonra içine boşaldı .. anlına küçük bir öpücük kondurup giyindi ve gitti. Yuki yatakta tes dönmüş bir şekilde ağlıyordu çünkü daha fazla babası ile bunu yapmak istemiyordu ama her seferinde babası onu zorluyordu Yuki'nin tek istediği onula olmak... Esmer çocukla olmak istiyordu onu her şeyden çok istiyordu ama nedense bu iş hiç kolay değildi...
أنت تقرأ
Ai No iatmi ( yaoi) -askıda
عشوائيBir şeytan'ın kalbi insanın içimde atarsa... Bu şeytan yarı melek yarı şeytansa... Ve insana aşık olduysa ??? O zamn ne olur Yuki babasından bıkmıştı onun tacizlerinden bakışlarından ve sesinden... Babasına katlanmasının tek nedeni o nu gördüğü için...