Wstęp

519 26 5
                                    


        Witam was wszystkich ponownie! Już za parę dni wracam z nową książką. Niestety to nie ff :(, ale mam nadzieję, że dacie mi szanse i przeczytacie chociaż kilka rozdziałów. Pomysł na tę książkę przyszedł mi do głowy dużo wcześniej, zanim zaczęłam pisać o Jet Crew. Nie wiedziałam w jakiej kategorii mam ją umieścić, bo będzie w niej dużo z kryminału, thrillera, a także romansu. Wbrew pozorom wątek miłosny będzie odgrywał tu znaczącą rolę i jeśli dotrwacie do końca dowiecie się dlaczego. Historia jest o młodej dziewczynie, która rozpoczyna staż w FBI. Zarówno w Akademii,  jak i tutaj musi udowodnić innym, że uroda to nie jej jedyny atut. Gdy zostaje przydzielona do zasłużonego agenta Clarka, razem starają się rozwikłać zagadkę okrutnych morderstw. Sprawca jest niezwykle inteligentny, sprytny i lubi bawić się z Agentami, dlatego zostawia im pewne wskazówki. Życie zawodowe tak pochłania Katherine, że zapomina o tej drugiej sferze. Zmienia się to, gdy poznaję przystojnego Seana - jednego z braci Parker. Ma on jednak pewną tajemnicę...

        Jest to zupełnie inna kategoria, ale postaram się zrobić wszytko, by było ciekawie. Jeśli podoba wam się mój styl pisania to zostańcie ze mną :) Nie zabraknie obrzydliwych, dramatycznych, śmiesznych i wzruszających scen. Pozdrawiam was bardzo! Peace out! <3

Never let goWhere stories live. Discover now