🖤13🖤

85 13 2
                                    

Jakmile dorazím domů, je už docela pozdě, protože jsem byla na nákupech.

Potřebovala jsem něco na zítřejší párty a tak jsem zašla do několika obchodů, až jsem nakonec našla to, co se mi skutečně líbí..

Snad se to bude líbit i Ryanovi, pronese hlas v mé hlavě.

Cože?! Proč by se mu to mělo líbit? Na jeho názor se přece nikdo neptá!

Ale prosím , dobírá si mě ten hlas, jistě že na jeho názoru záleží.. možná dokonce víc než na tvém...

„Zmlkni!"okřiknu ten hlas.

Pak ale spatřím vykulenou mamku a uvědomím si, že jsem to vykřikla nahlas. Zase trapas jako hrom..

Raději rychle zmizím do svého pokoje, kde si pustím hudbu a poskajuju do jejího rytmu jako šílenec..asi to všichni dobře znáte..

Po zhruba hodině tancování (nevím, jak jsem to vydržela) vyčerpaně lehnu na postel a usínám..
------------
Než se naděju, už je ráno.

No, říkat tomu ráno...je zhruba jedenáct hodin dopoledne.

Vyhrabu se z postele a jdu do koupelny, kde si napustím vanu.

Prostě si udělám takový pohodový den, protože na té party bude tolik hluku a tance, že si předtím musím trochu odpočinout...

Poležela jsem si ve vaně, pak ji vypustila a umyla jsem si vlasy.

Pak jsem si na oběd připravila salát, protože jednak jsem neměla ani hlad a navíc večer se asi pořádně najím...

Po obědě jsem se rozvalila na gauči a četla si svou oblíbenou knížku Dám ti slunce...

Jo, je to pohoda, když rodiče nejsou doma, protože jsou na nějakém školení (o víkendu? To jim nezávidím) a vy si můžete dělat co chcete..

A najednou, ani nevím jak, je šest hodin večer...

To abych se začala chystat...

Nejprve se nalíčím, ale zase to nějak nepřeháním.. make-up, korektor, trocha tmavších stínů, řasenka, tvářenka a lesk na rty..
Cítím se trochu umělá, protože běžně se moc nemaluju, maximálně řasenku a korektor.

Pak si obléknu své šaty a učesu si vlasy a nechám si je volně rozpuštěné..

A teď už jen čekat až Ryan přijde..

You are stronger than you think✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat