Takže som v tíme s nováčikom... Fakt dik. Toto som fakt potrebovala. Och... No nič. Zastavila som sa pri učiteľovi po rozlišovačku a šla späť k tímu. Náš tím mal oranžové rozlišovačky a ostatní mali krikľavo žlté. Hrám proti Tomovi takže to bude sranda.
,, Strana alebo lopta? ''- spýtal sa učiteľ kapitánov tímov... To znamená ja a Tom.
Uškrnula som sa na Toma a on na mňa.
,, Lopta. '' - povedala som a stále pozerala len na Toma.
,, Ostávame tu."- povedal Tom a učiteľ zapískal.
Rozbehla som sa ku môjmu tímu a tí ma uzavreli v kruhu. Nováčik mal oči stále na mne ale ja som hovorila stratégiu so zrakom na zemi. Tréner znova zapískal a náš tím sa rozdelil na svoje miesta. Rozohrala som a naši hráči sa posúvali dopredu. Prihrávka skončila pri mne, nadvihla som loptu, kopla na Jakea, ten to odpálil hlavou a gól!! Vyskočila som na Jakea, ten sa so mnou zatočil a následne ma položil na zem. Celý tím sa nahrnul k a nám skončili sme v hromadnom objatí. Potom sme sa presunuli späť na svoje pozície a hrali ďalej.
To snáď nie!! Ďalší gól! Boože čo sa to s nami stalo?! Učiteľ odpískal koniec zápasu a ja som s výdychom kopla do lopty, ktorá skončila na druhom konci ihriska, a síce v bráne. Keď to neplatí je to aj tak nanič. Dali sme konečný nástup a potom nás pustili. Ja som zabehla po tú loptu, do ktorej som z trucu kopla a vrátila sa späť do školy. Prezliekla som sa a vyšla zo šatne. Prišla som ku skrinke vedľa ktorej postával nováčik. Otvorila som si skrinku, hodila do nej vak a vybrala tašku s učebnicami. Zavrela som skrinku a posledný krát vzdychla z prehry. Nováčik pozrel na mňa potom na skrinku a vydýchol. Ja som akurát chcela vykročiť k jedálni, ale to, čo spravil bolo nečakané. Tresol do svojej skrinky päsťou tak silno, že som myslela že keď sa otočím, dvierka skrinky budú ležať bez pohybu na zemi. To sa však nestalo. Keď som sa otočíla stál tam Andrew, prudko dýchal, päste zatinal až mu obeleli hánky a pozeral na dvierka skrinky, ktoré boli prekvapivo na svojom mieste. Pozrel na mňa a asi si začal uvedomovať, čo spravil. Päste uvoľnil a začal miernejšie dýchať. Chcel niečo povedať, ale ja som sa otočila a rýchlym krokom odkráčala do jedálne. Tam už za stolom čakal Tom aj s mojim obedom.
,, Vďaka "-usmiala som sa na neho a on prikývol.
Počas jedenia sme sa rozprávali, ale mne aj tak stále po rozume chodil nováčik a jeho nervy. Okej Lia! Preber sa! Prestaň myslieť na toho idiota!!
,, V pohode?"- spýtal sa Tom.
,, Č-čo? Uh... Prepáč, zamyslela som sa." - nevinný úsmev a všetko v pohode.
,, Okej, ideme? "
,, Jop" - postavila som sa a spolu s táckou som odišla ku okienku na odovzdanie tanierov.
Tom ma nasledoval k východu školy a spolu sme vyšli na školské parkovisko.
,, Počkaj.. Zachviľu som tu. "-povedal Tom a bežal hľadať svoje auto.
,, Ahoj.." - otočíla som sa za hlasom, čo som hneď oľutovala, pretože vedľa mňa stál nováčik.
,, Hmm.. "-otočíla som sa bokom a pohľadom vyhľadávala čierne audi.
,, Čakáš na niekoho?" - prihovoril sa znova s úsmevom.
,, Uhmm... Očividne." - pretočila som očami.
,, A povieš mi aj na koho?" - ruky spojil za chrbtom a priklonil sa ku mne so žiarivým úsmevom.
Odsunula som sa ďalej a pozrela na neho so zdvihnutým obočím.
,, A načo ti to ako bude? "- nechápavo som pokrútila hlavou a znova vyhľadávala Toma.
,, Len tak... Pre zaujímavosť. " narovnal sa ale úsmev sa nezmenil.
,, Okej... Ja ti len poviem, že ja nepotrebujem, pozornosť od niekoho, ako si ty. Nepotrebujem pozornosť nikoho. A už vôbec nie teba a tvoje záujmy o to čo robím. Ďakujem"
Chcel niečo povedať, ale prerušil ho iný, mne veľmi dobre známy hlas.
,, Daj si pohov! "-zavrčal mi Tom za chrbtom.
Ľahko mnou trhlo, ale cítila som sa tak... Bezpečne. Tom ma chytil za boky a Andrew sa ľahko zamračil. Potom si vydýchol, uvoľnil zamračené obočie a otočil sa na odchod. Za ním sme išli aj my. Nasadli sme do Tomovho auta a vyrazili na cestu k nemu domov.
Dorazili sme pred jeho dom, zaparkoval pre ním a vystúpili sme z auta. Cestou sme sa stavili aj u mňa doma, kde som si zhodila tašku a zobrala druhú v ktorej mám prezlečenie na jazdenie. Vstúpili sme dovnútra, v chodbe sme sa vyzuli a pokračovali do kuchyne, z ktorej sa celým domom šírila vôňa čerstvého koláča. Milujem keď Tomova mamina niečo navarí. Je fakt úžasná kuchárka.,, Ahojte."-usmiala sa na nás a vytiahla koláč z rúry.
,, Ahoj." - šiel ju objať Tom.
,, Ahojte.. "- s úsmevom som zopakovala Tomovo gesto.
Sadli sme si za ostrovček v strede kuchyne a tašky hodili na zem.
,, Tak.. Ako bolo v škole?"- usmiala sa Jess... Teda Tomova mamka.
,, Ale dá sa, ako vždy... Eh.. Lia, idem si po veci. "-žmurkol na mňa Tom.
Usmiala som sa a Jess podala na stôl tanierik s koláčmi.
,, Daj si. "- usmiala sa a sama si jeden vzala.
Zobrala som si jeden kúsok a vychutnávala som si sladkú chuť čokoládového koláča s malinami. Domom sa ozývalo schádzanie dolu schodmi a onedlho sa vo vchode do kuchyne objavil strapatý modrooký chlapec v bielom tričku, cez ktoré mu bolo perfektne vidieť hrudné svaly a sixpack na bruchu... Neroztápaj sa!!! Kričalo mi podvedomie. Usmiala som sa na neho a vstala zo stoličky.
,, Môžme? "- odhalil kútiky úst v úsmeve, ktoré tak strašne milujem.
Nie, nemilujem Toma. Je to len môj najlepší priateľ, aj keď veľa ľudí si myslí, že sme spolu alebo aspoň, že by sme spolu boli zlatí. Na týchto názoroch ľudí sa iba smejeme. Prikývla som a vzala si tašku zo zeme.
,, Mami, ideme si zajazdiť do strýka a potom zájdeme niekam na večeru. "-usmial sa na matku a dal jej pusu na líce.
,, Dobre Thomas, dávajte si pozor a pozdravte strýka." - usmiala sa a otočíla sa k umývadlu, aby umyla riad.
,, Tak ahoj. "
,, Ahojte."
,, Ahojte "- zamávala nám ešte a potom sme vyšli na chodbu.
Obuli sme sa a vyšli von z domu. Tašky sme hodili na zadné sedadlá Tomovho auta a nasadli doň. Naštartoval a vyrazili sme na pol hodinovú cestu do stajní jeho strýka, Filipa.
Filip bol strašne milý pán, ktorý mal farmu s rôznymi zvieratami, no prevažne koňmi. Pred desiatimi rokmi sme u neho boli po prvý krát. Filip nám povolil vybrať si koňa, na ktorom budeme jazdiť. Dodnes som ostala verná Galaxy, ktorá bola vtedy ešte žriebä. Je to andalúzsky plnokrvnik. Tom má rovnaké plemeno a meno jeho koňa je Dux.
...
Pokračovanie v ďalšej časti ... :3
_____________________________
Takže ľudia....ak čítate my story, chcem sa ospravedlniť, že stále som neskončila deň.... Naozaj je to teraz ťažké zmestiť sa do max. 1 500 slov, keďže ma stále napádajú nové a nové storky.
Nechcem to mať moc dlhé aby vás to nenudilo, no snažím sa aj aby tie príbehy mali hlavu a pätu.
Taakže tak... a chcem sa dopredu poďakovať ak sa rozhodnete ma ohodnotiť, či už hviezdičkou alebo komentom...
_Little_Princess_
YOU ARE READING
Boy, who loves rain
RomanceDievča menom Lia Collins...nezávislé dievča s najlepším kamarátom chlapcom, menom Thomas Duke. Do ich životov sa pripletie veľa nových ľudí....Meniť sa nebudú len vzťahy medzi jednotlivými osobami ale aj city medzi nimi samými....Láska, nenávisť ale...