Ráno ma zobudilo jemné trasenie a volanie môjho mena...
,, Lia.. Vstávaj.. "-smial sa Matthew.
Vzala som vankúš spod hlavy a ten letel vzduchom až pristál na pristávacej dráhe... Menom Matthew Collins.
,, Heej! No taak, tvoj úžasný braček urobil waffle!" -prudko som otvorila oči.
,, Č-čo si robil? "vystrašene som sa otočila na chrbát a pozrela mu do vysmiatej tváre.
,, Waffle." - usmial sa a zavrel očami, aby vyzeral roztomilo... Uups... Bol..
,, Boože... Kuchyňa musí vyzerať... Preboha ani nechcem ísť z izby... "-zakryla som si tvár rukami a pokrútila hlavou.
Moje tmavé rovné vlasy mi padali do tváre. Ruky som zložila na nohy v tureckou sede. Jednou rukou som si odhrnula ofinu a vstala z postele pričom Matt zo mňa nespustil zrak. Prešla som do kúpeľne na druhej strane izby a oprela sa rukami o umývadlo. Mala som na sebe šortky a tielko... Teda podľa mňa.. Pyžamo. Zobrala som gumičku, ktorú som našla pri umývadle a vlasy si zopla do vysokého copu. Pustila som vodu z kohútika a umyla som si tvár. Načiahla som sa za uterákom a tvár si utrela. Pozrela som na svoju tvár ešte raz a zhodnotila, že Matt ma videl bez make-upu veľakrát a že som príliš lenivá dať si minimálne špirálu. Takže som vypochodovala z kúpeľne a prešla okolo Matta von z izby... Počkať? Matt? Zaradila som spiatočku a nakukla do svojej izby. Matt stál pri stene, ktorá bola posiata fotkami od útleho detstva až po aktuálne spomienky. Začala s tým mama a... Bože.. Chýba mi.
,, Lia? Čo sa deje? "- ani neviem ako zjavil sa predo mnou Matt a dvíhal mu hlavu dohora.
,, Ja len... Chýba mi mama.." - znovu som smutne sklonila hlavu.
Počula som ako si Matt vzdychol a už som len pocítila jeho silné ruky obmotávajúce sa okolo môjho tela.
,, Aj mne... Ale.. Ona by nechcela, aby si sa trápila... Ži život pokiaľ môžeš.. Nikdy nevieš čo sa môže stať a v zlomku sekundy môže byť neskoro... "-povzbudivo sa na mňa usmial hneď potom ako sa odtiahol.
Silene som sa usmiala no pri Mattovi sa mi kútiky úst vyšplhali až po obočie myslím. To je moje trdlo. Čo by som bez neho robila?... Utápala sa v smútku...
Spolu sme zišli do obývačky a ja som si sadla na gauč. Vzala som si veľa vankúšikov... všetky, ktoré som našla... A poriadne sa medzi ne zahrabala. Vzala som si aj čiernu mäkkú deku a prikryla sa ňou, keďže som stále bola v mojom provizórnom pyžamku. Matt čímsi búchal v kuchyni, ale nad tým som len prekrúcala očami a pozerala na čiernu obrazovku televízie. Za pár minút sa do obývačky dotrepal Matt s dvoma miskami naplnenými mliekom a krabicou od cereálií. Položil to na stôl a tiež sa zabalil do čiernej deky. Nasypal si cereálie a ja som ho nasledovala. Zapol televíziu a prepínal programy až pokiaľ nenašiel Simpsonovcov... Kid. Misku s cereáliami som si vzala do lona a uvelebila si prdelku medzi vankúšikmi.
Na Simpsonovcoch sme sa riadne nasmiali. Také chujoviny snáď nehovorí ani Tom a to už je čo hovoriť... :D... Keď už je o ňom reč.. Dlho sme neboli von... Od dovozu do nemocnice som nevidela...
Vstala som keď začala jačať jedna reklama za druhou a spolu s miskami som vošla do kuchyne. Umyla som ich a vošla do obývačky späť po cereálie. Tie som v kuchyni odložila do poličky a vrátila sa do obývačky again...
,, Mali by sme ísť nakúpiť. "-uškrnula som sa na Matta.
Za dve minúty sme sa obliekli a bežali k autu.
Dorazili sme pred obrovský obchod vyšli z auta.
Vošli sme dovnútra a vzali si veľký košík. Matt chodil za mnou s košíkom a bral veci, ktoré sme podľa neho potrebovali. Postavila som sa k regálu s dámskou hygienou. Z regálu som vybrala šampón na vlasy a pozrela si jeho zloženie... Chcela som si vziať druhý, ale niekto ma zo zadu chytil okolo pása a zdvihol nad zem. Ani som nestihla zvriesknuť a ocitla som sa v košíku s potravinami. Pozrela som dohora za seba a uškrnula sa. Matthew sa vyškieral ako slniečko na hnoji. Sadla som si pohodlnejšie a posunula sa bližšie k regálu. Vybrala som si šampón a Matt ma potiahol ku pokladniam. Postavili sme sa do radu a čakali. Matt medzi tým prihodil na pás nejaké žuvačky, fľašky Coca coly a zopár sladkých tyčiniek. Prišli sme na rad a kým Matt platil tak som nákup ukladal a vedľa seba. Posledné potraviny som uložila a Matt ma viezol k východu.
,, Hej! "-na hlas sme sa otočili a zbledli.
Ta nami kráčal z opačnej strany SBSkár. Rýchlo sme pozreli pred seba a Matt sa so mnou rozbehol von k autu. SBSkár sa pomaly rozbehol za nami. Rýchlo zabočil k autu a ja som vyskočila z košíka. Vošla som polovične do auta a prezliekla si mikinu ktorú som si vzala ak by bola zima. Matt si vyzliekol tričko akože nič a prešli sme ku kufru auta. Otvorili sme ho a vkladali dnu nákup. SBSkár vyšiel z obchodu a obzeral sa na všetky strany celý zadychčaný. My sme mu boli chrbtom a zadržiavali sme smiech. Potom sme zavreli kufor a ja som s košíkom prešla pár metrov okolo SBSkára a košík uložila ku ostatným. Za mnou zatrúbilo auto ja som sa s uškrnom obrátila a nasadla do nášho auta. Otvorila som si okno a SBSkárovi, okolo ktorého sme šli, som veselo zamávala. Ten prekvapene pozrel na mňa a rozbehol sa za nami Matt pridal a vyšli sme z parkoviska pred obchodom. V aute sme sa celý čas smiali na SBSkárovi.
Zastali sme pred naším domom a vystúpili z auta. Vybrali sme nákup a šli "back to home"...
... Pokračovanie v ďalšej časti....
__________________________
Hi guys!I know that was boring... Viem, že to bolo nudné... Ale aj také musia byť..
Prepáčte za takú krátku ale niečo som musela vymazať 😐❤️ prajem šťastné a veselé ❤️❤️
Love ya
_Little_Princess_
YOU ARE READING
Boy, who loves rain
RomanceDievča menom Lia Collins...nezávislé dievča s najlepším kamarátom chlapcom, menom Thomas Duke. Do ich životov sa pripletie veľa nových ľudí....Meniť sa nebudú len vzťahy medzi jednotlivými osobami ale aj city medzi nimi samými....Láska, nenávisť ale...