Zraň to

2.2K 73 3
                                    

Seděla jsem v pokoji a psala si na notebooku s klukama a najednou se ozvalo....

,,El, pojď s náma a Pezz hrát nikdy jsem," volali na mě Louis s Harrym.

,,Jo hned," odpověděla jsem a sešla schody. Vešla jsem do obýváku a tam už všichni seděli. Sedla jsem si mezi Pezz a Nialla.

,,Pití se nese," v tu chvíli vyšel z kuchyně Liam se Zayne. Všem podali pití i mě.

,,Tak počkat tohle je jus!" vyjela jsem na brachu, když mi podal moje pití.
,,Je mi osmnáct bráško, já už můžu,"

,,No jo já zapomněl. Furt si moje malá retardovaná sestřička," řekla a všichni se začali smát i já. Pak jsem dělala uraženou.

,, Nedělej uraženou," chechtal se Liam.

,,Já nedělám, já jsem," řekla jsem naoko uraženě a založila si ruce na prsou.

,,Bože ženy," řekli všichni kluci naráz.
My se na sebe s Pezz podívali a pak jsem sborově řekli ,,Něco proti pánové?"

,,Naopak," začal se bránit Zayn a na znamení obrany zvedl ruce.

,,Tak já začnu," začal Hazza.

,,Takže nikdy jsem se neopil/a jenom abych nasral/a ostatní,"
Až na Hazzu a Zayna se všichni napili.
Takhle to pokračovalo nějakou dobu, už jsem mela svojí hladinku, kluci byli na mol teda až na Nialla a Pezz na tom byla jako já.

,,Teď si zahrajeme pravda nebo úkol," zavelel Louis a Hazza si samozřejmě nemohl odpustil první otázku.

,,Takže na koho to bude..Hmm," zamyslel se a já viděla, že na mě kouká.

,,Takže El, pravda nebo úkol?" zeptal se.

,,Úkol," řekla jsem nejistě.

,,Tak protože jsi první budu hodnej a jenom se vykousneš š Niallem,"
Kouká jsem na Ního a jen se usmal. Ještě aby ne. Potom se mi přilepil na rty a líbali jsme se. Po chvíli že ozvalo zakašlání.

,,Ehm, ehm," Tak jo a teď já.

,,Tak jo Louisi? Pravdu nebo úkol?" Zeptala jsem se ho.

,,Pravdu," odpověděl jistě.

,,Je nějaká holka ve tvém životě o které nevíme?" zeptala jsem se.

,,Jo jedna je a jsme spolu už měsíc," tak jo.
Takhle to pokračovalo dál a už jsem začínala být unavená a nakonec jsem usla Nímu na rameni. Pamatuji si jak mě někdo nesl do postele.

Ráno jsem se probudila a Ní ležel vedle mě a měl přeze mne přehozenou ruku. Vypadal jako andílek, vlasy na všechny strany, ten jeho roztomilý výraz, když spí. Můj andílek.
Sešla jsem dolů a začala připravovat snídani.
Když jsem měla skoro hotovo obmotaly se kolem mého pasu dvě svalnaté ruce.

,,Ahoj lásko," pozdravil mě a já se k němu otočil čelem.

,,Ahoj andílků," pozdrav se mu opětovala. Políbil mě a chvilku jsme tam tak stáli.
,,Počkej spálí se mi to," jsme jsem ho od sebe odstrčila a zase se věnovala lívancům.

,,Máš je výborný princezno," pochvaloval si Ní, když jeden ukradl.

,,Nech to nebo nedostaneš snídani," pohrozila jsem mu.
Když to bylo hotové přinesla jsem to na stůl společně s Nuttelou, nožem a talíři.
Když jsme dojeli kluci ještě spali.

,,Co jim dát budíček, na který nezapomenou?" zeptala jsem se a lišácky jsme se na sebe usmali

,,Tak já jdu pro vodu a ty pro megafon, kde je víš," zavelel a já šla do kumbálu. Tam jsme ho sebrala a spěchala nahoru, kde už čekal Ní. Jako první jsme zamířili k Harrymu do pokoje.
To a co jsem neviděla. Zbylé členy One Direction a Pezz, spící v jednom pokoji.
Fuj to je smrad, jak můžou dýchat?
Ni mi poklepal na rameno na znamení ať začnu.
Zapla jsem tedy megafon a zakřičela
,,Vstávat a cvičit!" Všichni leknutím naskočili a Ní na ně vylil vodu a to pěkně ledovou. Bylo mi jich trošičku líto,ale neměli se tak zlit.

Sister Payne [1D, 5 SoS] ,(Dokončeno)Where stories live. Discover now