NYOLCADIK

14K 1K 150
                                    

• Nyolcadik fejezet

K R I S T Ó F

Meg kell hagyni, elég jól kiütötték Epret. Már lassan háromnegyed órája bámulom. Gilberto és a másik két pali kimentek. Gondolom jól lebassza őket a főnök.

Eper a hátán fekszik a fekete bőr kanapén. A haja ezer felé áll, kék pólója tiszta vér, ami a homlokán is szárad.

Miben fogadunk, hogy Boros lefejelte? Megrázom a fejem. Nagyon nem kellett ő most ide. Egy újabb púp a hátamon. Lassan be és ki fújom a levegőt.

Kurvára nem hagyhatom itt ezekkel. A csaj egy csúnya nézés után is már majdnem holtan összeesik! Életemben nem ismertem olyan lányt, mint Eper. Még ijedősebb, mint egy egér. Vagy egy patkány! Oké kezdek megint bukó lenni.

Beletúrok hajamba. Mi a faszomat csináljak vele?

A kis csaj szülei biztosan már aggódnak érte. Elképzelem, hogy a szőke hajú csicsababa anyja a műkörme festése közben észreveszi, hogy a kis elkényeztetett liba nem ment haza.

Ne értsétek félre. Nem utálom a lány, csak szimplán idegesít.

Olyan ügyetlen, hogy a suliba sokszor vissza kell magam fognom, hogy ne ordításam le szegény fejét.

Nem túlzok, ha azt mondom, egy óra alatt vagy négyszer leejti a kibaszott pink tollát.

Ezenkívül múltkor tesin úgy gondolta közelebbi ismeretséget köt a padlóval. Akkorát taknyalt, hogy vissza kellett a röhögésem tartanom.

Legalább annyi előnye volt, hogy a pólója felcsúszott, így szabad teret adott hasára.

Beindult tőle a fantáziám. Ne néz így! Én is fiúból vagyok.

Elég szép csaj, de sajnos egy elkényeztetett liba. A napi ruházata, amit hord, anyám egyhavi fizuja.

Ez egy ok a sok közül, hogy ne kedveljem. Nem szeretem a pénzes embereket.

Felállok a kényelmes bőr fotelből és leguggolok elé. Lassú és halk szuszogását hallom. Mellkasa jelzi, hogy legalább normálisan veszi a levegőt.

A mutatóujjam és a középső ujjaim begyét csuklójára teszem. Megnézem a szívverését. Minden rendben.

Valahogyan ki kell a csajt innen csempésznem

Beletúrok újra a hajamba. Vagy itt hagyod nekik. Úgyis nem csíped, szólal meg a belső hangom.

Gondolkozásomat a jó öreg iPhone csengőhang szakítja meg. Megnézem a lányt, picsába! A hátsó nadrágzsebében cseng az a kibaszott mobil.

Oké, csak gyorsan kiveszed onnan!

Ne gondolj arra, hogy éppen a formás seggét is megfoghatnád!

Hosszú ujjaim oda nyúlnak, majd lassan kihúzom a készüléket a zsebből.

Anyu

Áll a képernyőn. Mi a faszomat csináljak? Felvegyem neki? Vagy inkább hagyjam a picsába?

Addig faszolok, hogy leteszi. Ekkor megjelenik a képernyő. A háttérkép egy fehér kiskutya. Látom, hogy két új üzenete van. Nem tudom csak úgy elolvasni őket. A telefon egy kóddal van lezárva.

A L B Í N Ó | ✓Where stories live. Discover now