-Nee! Ne! Moli te pusti me!- Vrištala sam iz sveg glasan na čovijeka koji me pokušao uvuči u crni kombi. Od sevega što sam mogla na njemu jako dobro vidjeti to su bile njegove oči, bile su crne sa crvenim odsjajoj. Pogled mu je bio bolestan. Tresla sam se od straha.
-Uhh Sad češ vidjeti što je život!- Rekao je smijući se tako zlobno da čovijeku prođe strah kroz kosti. Brzim pokretom ruke mi je rastrgao košulju i počeo me ljubiti po vratu i prsima koje je smo prekrivao cni grzdnja. Plakala sam i vištala iz svega glas. Shvatila am da mi niko neče pomoči pa sam prestala vrištati, a i više nisam imala snagi nizašto.
-Toliko sam te čekao- Rekao je dok je njegova ruka klizila prema mojim nogama, lagano je prelazio preko bokova te prstima prolazio po rubu hlače sve dok nije došao do mjesta gdje se odkopčavaju.
- M-molim te nemoj!!- skupila sam snage za to prokleto vrištanje. Kad trebam vikati i vrištati nemogu,a kad netrebam mogla bi vrištati do mile volje. Nije mi poslušao. Jednim pokretom je odkopčao hlače i u tren oka ih je skino sa mene. Cijelo vrijeme dok je bio zaokupljen mojim tijelom sam pokušala odvezati ruke koje su mi bile zavezane za neku prokletu cijev. Dovraga od kuda cijev u kombiju pomsilila saam.
-Mmmmm uskoro samo moja- Rekao je stenjiući. Gledala sam u jega i molila ga pogledom da to ne radi. Samo se nasmijao i u trenu otkopčao hlače.
-N-eee, n-neeeee!! Molim te nemoj-Vrištala sam
-dušoo budi se!!- osijetila sam lagano tresenje za ramena. -Dušoo!!- Čula sam nekoga kako me doziva ali nisam mogla otvoriti oči. Tresenje je prestalo ali ubrzo sam doživila šok. Osijetila sam hladnu tekućinu na sebi i automatski sam skočaila u zrak. Gledaa sam svuda oke sebe i tresla se od straha. Gledala sam svuda oko sebe i shvatila sam da je sve ono bila noćna mora. Lagano sam izdahnula. Osijetila sam dvije tople ruke na svojim ramenima, lagano sam se krenula i vidjela mamu kako me grli i tiho šapuče kako če sve biti uredu. čvrtso sam obgrlila njezine ruke koje su bila zakovane za mene.
-Dušo dali si dobro?- upitao je tata koji je bio vidljivo u šokuu
-Narvano- Rekla sam jedva čujnim glasom ali kako mi se činilo on je čuo i klimnuo glavom
-Ohh do Vraga- opsovala je majka -Mislila sam da su nestale- Rekla je zbunjeno
- I ja sam mislila- Rekla sam zatresući se od nekakvog ljigavog osječaja
-Duša hajde odi se otuširati i malo sabrati, jer znaš danas nam dolaze susjedi na roštilj- Rekao je tata ljubeči me u čelo te me snažno zaglio.Otišli su iz sobe, a ja sam ostala sjediti na krevetu tako da sam rukama obgrila noge. tako sam sjedila desetak minuta i pjevušila pjesmu koju ma brat naučio dok sam mala. Uh kako dugo nisam vidjela svoja dva brata. kako je bilo ljepo dok smo svi bili skupa. Oni imaju svoje živote, a uskoro se nadam da ču imati i svoje obitelji. Domin9ik je vjerovatno sad u zemlji koja je u kriznoj situaciju, a Damjan je vjerovatno u nekoj šumi i traži neku biljku ili životinjicu za koju niko nezna. Pogledala sam na sat i vidjela da sijedim već dvadeset minuta u krevetu skorz morkla. Brzo sam skoćila sa krevete i krenula prema kupaonici. Brzim pokretima skinula sam pidžamu sa sebe i ušla u tuš kabinu. Postila sam vruću vodu. Hmm mislim da sam ja jedina osoba ni svijetu da se tušira u vrućoj vodi usred ljeta. Ah šta mohu kad nevolim hladnoću. Laganim pokretima ruku sam njanjela sapunicu koja je imala mi ris po koskosu. Oh kko samo obožavam kokos. Nasmijala sam se lagano osijevtiši miris.
Spuštala sam se laganim hodom po stepienicam i provjeravala da nisam nešto krivo obukla. Imala sam na sebi crnu,kratku adidas trenirku koja je dosezlala malo ispod koljene i crnu adidas duksercicu te sam imala vijele adidas tenisice. Lagano sam se nasmijala jer am pomalo ličila na dečka.