Bab 9 - Dating Berdua

26.4K 119 5
                                    

Memang kami pergi Lumut, Pangkor, Pasir Bogak, berjalan, berbaring, dan makan berkongsi bersama, berpegangan tangan. Cukup puas kami teroka Pangkor dengan motor yang aku bawak sekali. Hampir pukul 6.00 baru kami menaiki feri balik, melepak pula kat Lumut, melihat mentari jatuh. Sentuhan buah dadanya dilenganku enak dan nyaman sekali. Kepalanya diletak dibahuku, mahu bermanja selagi masa masih ada.

Kami makan malam sebelum bertolak balik. Aku sudah berkira, mesti sampai kedestinasi terakhir kami itu ketika Isyak, selalunya lengang ketika itu. Kali ini aku memang dah bersedia abis, malam kelmarin lagi aku dah pasang ubat nyamuk, dan bakinya untuk malam ini. Memang takde manusia masa kami sampai kesimpang itu dan aku terus memadam lampu menuju kesarang asmara kami.

Masa aku memasang ubat nyamuk, Ida sudah membuka tudung dan baju kurungnya, tidak mahu keronyok bila balik nanti. Aku juga secepat kilat membuka baju dan seluar aku. Batang aku juga secepat kilat menungkat seluar dalamku. Kami terus baring, berdakap dan berkucupan. Colinya sekejap saja sudah melayang, mengganggu kesedapan kami.

Sambil kulum mengulum aku melepaskan cangkuk kainnya dan dia sendiri menolak turun. Tangan aku terus saja menyapa bukit kecil dipertembungan dua pahanya, mulanya dari atas pantiesnya saja tetapi sambil asyik kulum mengulum lidah, tangan aku juga turut masuk kedalam, membelai2 belukar dier, menyentuh alur yang gebu dan panas itu.

Mulutku turun lagi, menghisap tengkuk, dada dan putingnya. Satu demi satu aku kulom dan hisap, dia memang sensitif disitu, terangkat2 badannya sambil merengek kecil. Mulutku turun lagi mencium dan mengucup perutnya, pusatnya dan meleret turun lagi hidung aku, meniti diatas pantie putihnya yang aku beli diPenang dan hadiahkan sempena hari jadinya, beberapa bulan dulu.

Kakinya yang dah terkangkang dikiri kanan badanku memudahkan aku mencari sasaran. Jari aku menyelak ketepi pantie itu dan bibir aku terus menyentuh lembah nikmatnya. Aku kucup perlahan2, menjalarkan lidahku kebelahan cipapnya, menjilat hingga ke atas.

Dia tersentak. Aku ulangi lagi dan dia tersentak lagi. Lidah aku terus menggesel ketulan daging dibahagian atas, dan Ida mula membuka luas lagi kakinya. Kedua tangan aku menarik pantie tu dari ponggongnya dan dia turut membantu, mengangkat kedua kakinya. Dia sudah berbogel terus, mengangkang menanti nikmat yang pernah dirasai dan ingin dirasainya lagi. Kali ini mulut aku sudah bebas meneroka dan memugar belukar dan lurah nikmatnya tanpa halangan, malah mendapat kerjasama dari empunya. Aku terus menjilat, menghisap dan menyedut cipapnya yang lembut dan licin itu. Kakinya yang sudah terangkat itu aku tolak tinggi dan seluas mungkin.

Bibir, lidah dan hidungku mencumbui sepuas2nya kawasan yang aku idamkan selama ini. Ida merengek sambil ponggongnya menggigil2 menahan kesedapan. Tangannya juga liar mengusap kepala aku. Dan akhirnya ponggong itu naik turun semakin laju bagaikan menggesel sendiri lidahku yang sudah bersemadi dipunat ghairahnya, erangnya juga semakin panjang.

Ponggongnya melonjak tinggi agak lama, terketar2 sebelum terdampar semula ketanah. Bila aku jilat lagi, tangannya menarik kepalaku untuk naik keatas badannya. Dia memeluk erat tubuhku, berombak2 dadanya dan tersentap2 tubuhnya. Aku memeluk tubuh kekasih yang sedang dilanda kenikmatan itu dengan penuh kasih sayang. Batang aku yang keras itu aku letakkan dibelahan cipapnya dan kedua kakiku mengepit kedua kakinya.

"Hhhuuuuhhh.. Dannnnn." Dia membisik dan memeluk aku erat2 lagi.

Bila merasa nafasnya sudah kembali biasa, aku mengucup bibirnya, lembut saja. Dia pun balas, lembut juga. Aku bergolek dan menariknya naik keatasku. Dia mengucup bibirku beberapa kali sebelum bangun dan menarik turun seluar dalamku. Dia naik semula mengangkang atas pinggangku, mengacukan batang aku kemuka cipapnya. Mula2 dia hanya menggesel2 saja tetapi bila nafasnya kencang semula dia mahu masukkan kesemuanya kedalam. Aku hanya menunggu, menanti dengan penuh debaran, mengharap keenakan dan kesedapan yang hanya boleh aku bayangkan selama ini. Aku pasti malam ini kami akan mengembara kehujung jalan, berdayung ketepian. Tetapi aku membiar dia yang memulakan sendiri, dia yang berada diatas, dia yang memegang teraju. Beberapa kali batang aku menujah masuk, tetapi cuma separuh apabila dia mengangkat semula ponggongnya, dia kelihatan sakit. Akhirnya aku menarik tubuhnya rapat kepadaku.

Yang TeristimewaWhere stories live. Discover now