Teltek a napok és én rosszabbul lettem. Gyakran hánytam és semmihez nem volt étvágyam de közben mindent kívántam.
Már ott tartottam,hogy elmegyek orvoshoz. Így is tettem. Kiírt egy hétre és mondta,hogy pihenjek...
-Biztos megleszel?
-Igen. Ne félts Shawn.-mosolyogtam rá az ágyból.
-Csak egy hét. Utána itthon leszek. Veled.
-Rendben. Aztán nehogy...
-Soha nem hagynálak el. Ne is gondolj ilyenekre!-ajkait az enyémekre tapasztotta és megcsókolt. Nyelve bejutást kért a számba amit örömmel megadtam neki. Kezeimmel a gallérjába kapaszkodtam és mégjobban magamhoz húztam. Jobb kezével a fejem melett a falnak támaszkodott, lábait átvetette a derekamon, a bal kezét pedig hajamba futatta. Elkezdtem kigombolni az ingét és az izmos hasát simogattam. Éreztem egyre keményedő erekcióját mire leállt a csókolózással és homlokát az enyémnek döntötte. Egymás szájából lopkodtuk a levegőt.
-Kikészítessz...De mennem kell.-felült majd beletúrt dús barna hajába.-Nagyon szeretlek Tess...Kérlek ne csinálj semmi baromságot amíg odavagyok.
-Én is szeretlek. Nem fogok,ígérem...-a hátamögé mentem és átkaroltam. Nagyon jól esett, hogy Shawn ennyire félt.-Na de menj...aztán nehogy lekésd a túrnéd.-próbáltam viccesre venni a dolgot de a könnyek már gyülekeztek a szememben mint az emberek a pályaudvaron a vonatukra várva.
A pillanatot megragadva Shawn felém foldult és letörölte könnycseppjeim.
-Hiányozni fogsz.-felállt és a közös hálószobánk küszöbéről még hátra pillantott majd elment.
-Te is...-mondtam elhaló hangon a semminek...
A következő három napon is szörnyen voltam. Persze Shawn úgy tudja, hogy jól vagyok. Ma is elmentem orvoshoz és elmontam a panaszaim. Majd valami olyasmit hallottam a harminc éves orvosom szájából amire nagyon nem számítottam...Sziasztok! Tudom nem sokan szokták elolvasni ezt az...írói utószót?(mindenki magából indul ki 😅) de sajnálom,hogy huzamosabb időkre eltűntem ezen próbálok korrigálni. Szerintem ez a rész sikerült a legjobban meg az mikor Tessa meglátja Shawnt a szalagavatón😍. Szerintetek mi aza nagyon nagy dolog ami kiderül?🤔
YOU ARE READING
Patience》S.M.《 {{✓Befejezett❤️}}
FanfictionTessa élte a boldog életét míg egy nap Shawn fenekestül felforgatta azt. A lány sok mindenen megy keresztül miközben próbálja megvalósítani álmát. Vajon sikerül mindent helyre hozni és minden kibontakozik majd? Olvasd és kiderül. 2017.12.16. #58 in...