DUDUK DEPAN

79 3 0
                                    

Selepas Hyuna mencuba baju pengantinnya kini giliran kim soo pula.kim soo menyuruhi Hyuna pusing ke belakang kerana dia ingin membuat kejutan."adui,lamanya dia dalm tu"pantang aku orang lambat "dia cuba bajuke?!dia buat baju?!"aku merungut sambil menyelak rambut aku ke belakang."okeytak?"suara kim soo kedengaran di belakang aku.aku pusing ke belakang.aku ingat nk marah dia tadi tapi niat aku terus terbatal. "wah!"aku terkejut.mata aku tidak berkelip manakala mulut aku ternganga separuh.

mata aku tidak berkelip manakala mulut aku ternganga separuh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"macammana?kacaktak?"lebih dari tu.aku tidak tahu nk cakap apa."wah,kacaknya!!.kan bertuah kalau I dapat you"jungkook tersenyum hingga ke telinga.dia ni kenapa?suka kaum sejeniske?.aku menjeling memandang jungkook."macammana hyuna?"aku pandang kim soo dari hujung kaki sampai hujung rambut."biasa-biasaje"."biasaje?'kim soo tiba-tiba mendekati aku.mata dia memandang tajam ke anak mata aku.ni buat cairni!."biasake?luar biasa"kim soo berbisik perlahan ke telinga aku.aku meneguk liur.aku tidak dapat nak berkata apa-apa. akhirnya kim soo menjauhkan diri dari aku dan masuk semula ke dalam bilik persalinan.aku menghembus nafas lega.nasib baik tak kena ngam.

Selepas beberapa jam akhirnya kim soo dan aku keluar dari butik itu dan menuju ke kereta.kim soo masuk kedalam kereta dulu kemudian aku cepat-cepat masuk ke dalam kereta .tapi, di tempat duduk belakang.kim soo memandang aku menggunakan cermin depan kereta."kenapa duduk belakang?""suka hati akulah""duduk depan sekarang!"aku paling pantang orang arah aku.aku tetap memberatkan pinggul aku untuk tidak bertukar tempat."Lee hyuna!"sebut nama panjang aku nampak."kau nak duduk depan ke,nak suruh aku cari masalah dengan kau"kim soo memandang kaki aku yg terdedah.akhirnya aku kalah jugak.aku terpaksa bertukar tempat."okeylah".aku keluar dari kereta dan duduk di depan."puas hatikau!""lebih dari puas" aku terkejut.apa maksud dia lebih?!

kim soo pandang ke arah aku dengan senyuman sinis.aku menjeling."malamni kita pergi dinner""ajak papa?"soal aku"tak, kita dua je".kau ni buat macam kitani dahlama bercinta!padahal baru seminggu kita kenal."esok kan kita dahnak khawin?so,I nk berseronok untuk hari terakhir  bujang kita"tu kau bukan aku.aku masih bujang k!"mm.. ok"jawapan yg tidak ikhlas aku bagi."malamni I ambik you".tiba-tiba  plan muncul dalam otak aku.yes,bagus. aku ada plan untuk merosakkan perkhawinan   aku.selalunya orang nak rosakkan perkhawinan orang lain tapi, aku nk  rosakkan perkhawinan sendiri.

MAAFKAN AKUWhere stories live. Discover now