8. bölüm

451 18 60
                                    

Suga'nın göğsüne yapışmışken arkamızdan hızlı geçen arabanın kornasını yeni duymuştum.
Suga benden ayrıldı ve yüzüme baktı. Hiç beklemediğim bir anda olduğu için korkmustum.
Kulaklığımı kulagımdan çıkardı. Ve gözlerimin içine bakarak konuştu.
Daha dikkatli olmalısın lisa sokakta avere bir şekilde yürümemelisin ben olmasaydım o lanet araba sana çarpa bilirdi.
Suganın bu şevkatli konuşması beni çok etkilemişti. Titreyen ellerimi telefonumun elimden yere düşmesiyle fark ettim.
Suga eğildi telefonumu yerden alıp cebime koydu ve titreyen ellerimi tuttu.
Sakin ol geçti dedi.
Ellerimin titremesi kesilmişti. Suga'nın koluna girerek antreman yapıcagım yere gitmeye başladık.
Suga'nın da basketbol antremanı vardı.
İyi misn ?
Bana soran suga'ya başımı çevirdim gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım.
Benim antremanım senden yarım saat sonra bitiyor. Beni bekle seni eve ben bırakıcam dedi.
olur dedim.
Antreman yapmaya başlamıştık bile suga beni bırakıp antremana gitmişti.
Antremanım bitmesine çok az kalmıştı.
Son hareketleride yaptıktan sonra hocamıza teşekkür edip çıktık. Dolabımdan çantamı alıp çıktım.
Suga'nın antreman yerine gelmiştim.
İçeri girdim basket sahasında antreman yapan suga'ya baktım.
Harika basketler atıyordu. Gerçekten gelecekte çok duyulan bir basketçi olucak.
Benim geldiğimi hala fark etmemişti.
Birden bir ses duydum bir bayan misafirimiz var galiba.
Tüm antreman yapanlar bana bakmıştı. Bir kaç kişi ıslık çalmıştı.
Ben selam dedim.
Bazıları tam birseyler söyliyceklerken suga o benim misafirim dedi.
Antremana devam ettiler.
  Suga elindeki su şişesiyle yanıma geldi. Bir yandan havluyla yüzünü silip su içti birden adem elması dikkatimi çekti ve hemen önüme döndüm.
Böyle bakmam dogru degil.
Suga duş alıp gelicem 10 dk çıkarız deyip kalkıp gitti.
Ben müzik dinliyip ayaklarımı sallıyordum.
Şarkının en güzel kısmımda birinin yanıma oturmasıyla kulaklığı çıkardım.
Suga'ydı ne kadar hızlısın dedim
Konu ben olunca şaşırma dedi.
İkimizin telefonuna birden mesaj sesi gelmişti.
Bu çok tuhaftı. İkimizde telefonlarımıza baktık  gelen mesajdaki linki tıklamamla şoka girdim.

Serseri -BTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin