Din capitolul anterior:
Am intrat in camera si i-am dat mesaj Innei. Ceva imi spune ca o cunosc de mult timp... Daca ea e sora mea...?In fine nu ma mai gandesc la asta... Am alte treburi... Am venit aici sa scap putin de cearta si ce sa vezi s-a creat o cearta si mai mare... Off...
I - Hei fata ce faci?
E - Ehhh destul de naspa... Tu ce faci??
I - Dar ce s-a intamplat?? Iar te-ai certat cu aia doi?
E - Nu... chiar... In fine... Pur si simplu nu am dispozitie sa fac absolut nimic...
I - Vrei sa iesim la un suc ceva? Poate te fac sa te simti mai bine :))
E - Nu stiu e cam tarziu...
I - A scuze ti-a trecut ora de culcare... :))))
E - Hei :)))
I - Haide ma!
E - Offf bine... :) Ne vedem in jumatate de ora *spun zambind apoi inchid*
M-am intins in pat si am inchis ochii. Dar fix atunci a batut la usa cineva... Serios?? Fix cand ma pun si eu in pat?? M-am dus la usa si am deschis-o si cand am vazut cine era mi-a cazut fata. Era Dutu...
V - Pot sa intru?? *intreaba el trist*
E - Hai bine... *spun dandu-mi ochii peste cap si oftand* Ce e?
V - Vreau sa vorbim...
E - Bun. Vorbeste...
V - Ce ai spus azi la event... Chiar asta crezi despre noi??
E - Dutu nu mai exista un noi... Atata timp cat tu nu ai incredere in mine eu nu pot sta cu tine...
V - Dar am incredere...
E - Ba nu, nu ai! Chiar deloc! Numai tu trebuie sa fii pe primul loc. Contrazice-ma daca poti...
V - ...
E - Asa ma gandeam si eu... Nu mai pot continua asa deci mai bine ne indepartam...
V - Dar eu nu vreau asta, eu te iubesc si nu vreau sa te pierd! *spune asta si-mi ia mainile in ale lui*
E - Ei bine dupa toate cele intamplate nu pot spune ca si eu mai simt acelasi lucru...*imi trag mainile din stramtoarea lui*
V - Ce? *spune si i se rostogoleste o lacrima pe obraz*
E - Scuze Vlad...
V - Dar... *spune dar se opreste si-si sterge lacrima* ok... daca asta este alegerea ta. Dar tine minte eu te voi astepta cat va fi nevoie! *imi zambeste fals, ma strange in brate apoi pleaca...*
Ce deșteaptă esti Stefi... Nu puteai sa-l alungi direct? M-am trantit in pat si am inceput sa urlu in perna... De ce am facut asta?? Dupa cateva minute m-am gandit sa n-o las pe Inna sa ma astepte 7 ani asa ca am iesit din hotel la ora 23 trecand pe langa Cristi si Dutu care erau la receptie si vorbeau cu Selaru.
C - Stai unde pleci la ora asta? *se apropie de mine*
E - Opa acum vorbesti cu mine??
C - Da scuze... greseala mea!
Eu imi dau ochii peste cap si-mi continui drumul. Intr-un final am ajuns la locul de intalnire.
I - Insfarsit credeam ca nu mai ai de gand sa apari :)))
E - Ce? No! :)))
I - Povesteste-mi totul!
I-am povestit tot ceea ce mi s-a intamplat nu doar cu Dutu si Cristi, ci totul. Am aflat foarte multe lucruri despre ea. Si faza este ca sunt identice cu lucrurile care-mi plac mie.
E - Auzi, ti s-ar parea absurd daca ti-as spune ca ai putea avea o sora?
I - Da, lol! :)))) Am fost singura la parinti...
E - Ba nu, nu ai fost... *spun si ii arat actele acelea pe care le gasisem eu in pod*
I - De unde le ai??? Au toate datele mele...
E - Exact... Foaia asta am gasit-o in podul casei mele...
I - Nu... nu are cum...
E - Tot ceea ce ai spus despre tine scrie in foaia asta...
I - Esti nebuna... Am plecat...
E - Stai nu... trebuie sa ma crezi, iti spun adevarul...
I - Sa nu ma mai cauti niciodata! *spune nervoasa cu lacrimi in ochi si pleaca...*
Frate de ce nu ma intelege nimeni? Intr-un final am plecat si eu spre hotel. Dar nu eram nici cum cu gandul la realitate. Eram prinsa in lumea mea... Mda... Am dat-o rau in bara... Din nou... Daca eu nu ma mutam cu tata atunci in Constanta acum eram bine mersi acasa... Cand am ajuns la hotel nu am mai stat mult pe ganduri i-am dat mesaj lui Alex.
E - Vin acasa...
A - S-a terminat eventul asa repede?
E - Nu... dar nu mai am ce cauta aici...
A - Si cu ce vii?
E - Cu trenul... Dar mi-as dori sa vina odata mai repede...
A - Da la cat vine trenul?
E - 6 am...
A - Stii ca e deabea 11 pm no?
E - Da stiu...uhh...
A - In 2 ore sunt la tine...
E - Stai ce?? Da nu ai timp...
A - Daca merg pe autostrada am timp... Tu fa-ti bagajul intre timp iar eu vin spre tine... Te duc acasa...
Nu-mi vine sa cred ca el chiar vine pentru mine... Am inceput sa imi fac bagajul si dupa o ora jumate iar bate cineva la usa... Doamne... Bine ca de data asta era Selly...
E - Ce e Selarule... N-am chef...
Se - Dureaza doar 2 minute atat iti cer...
E - Încă 2 minute?... Bine...
Se - Vino cu mine *spune si ma trage de mana si apoi ma leaga cu ceva la ochi si ma impinge din spate*
E - Unde Dracu ma duci??
Se - O sa vezi...Hai ca nu mori...
La un moment dat ne-am oprit si apoi l-am simtit pe Andrei cum se indepartase de mine. Apoi am simtit cu doua maini s-au asezat in jurul braului meu. Mi-am dat jos esarfa de la ochi si l-am vazut pe Dutu stand in fata mea care se uita intens in ochii mei. Apoi si-a apropiat buzele de ale mele unindu-se usor. M-a tras mult mai aproape de el adancind sarutul... Cand ne-am desprins din sarut eu m-am indepatat de el...
V - Te rog mai da-mi o sansa... Uite iti promit ca ma voi schimba...
E - Tu chiar nu intelegi nu? Nu vreau sa te schimbi... Esti perfect asa cum esti... Dar nu cred ca mai esti o optiune pentru mine!
Cat eu vorbeam cu Vlad toti ceilalti erau in spatele nostru privindu-ne, inclusiv Andrei si Cristinel.
V - Te rog nu spune asta... stiu ca undeva in inima ta ma iubesti inca...
Nu am mai apucat sa spun ceva ca am auzit usa hotelului deschizandu-se si am vazut intrand pe ea Alex... Vlad s-a uitat la mine apoi la el apoi iar la mine foarte trist...
E - Imi pare atat de rau, mi-as fi dorit sa nu se fii terminat niciodata ceea ce a fost intre noi... *spun apoi il sarut pe obraz si ma duc sa-mi iau bagajul*
Am urcat cu Alex in masina si am oftat iar cateva lacrimi s-au scurs pe obrajii mei.
A - Hei esti bine?
E - Nu... nu sunt...
A - Ce s-a intamplat acolo?
E - Pe scurt m-am despartit de Vlad... definitiv...
El a oftat si cu o mana mi-a sters lacrimile de pe obraji. Acum cred ca ar fi cel mai bine sa plec din casa lor... Si sa uit de ei... Ajunsesem in Constanta si am intrat in casa lor... Luci si sotia lui dormeau asa ca am incercat sa nu fac galagie... Mi-am strans toate lucrurile iar apoi le-am lasat un biletel.Va multumesc atat de mult pentru tot ce ati facut pentru mine. Ati fost ca niste parinti pentru mine si va sunt extrem de recunoscatoare. Va iubesc mult si pe voi si pe gemeni dar dupa cum am mai vorbit intr-un final va trebui sa plec... A venit aceasta clipa... Sper sa ne revedem candva... ~ Stefi ~
Dupa ce mi-am strans totul am lasat cheile, pe care le tineam eu de obicei, pe masa si am plecat...
A - Ce ai de gand sa faci acum??
E - Sa fug in lume...
A -Sa stii ca inca poti da inapoi... Ei sunt familia ta si vor lupta pentru tine... Esti sigura ca vrei sa renunti la ei?
E - ...Aleluiaaaaa. :)))) Hai pentru aceasta revenire sa strangem 90 de voturi. Come on guys, I know you can do that!!!! HAII!!
Ce credeti ca se va intampla in continuare??
Alte carti:
⭐ A New Beginning /w Cristian Munteanu (Finalizata)
⭐ Their Sister /w Vlad & Cristian Munteanu
Posted by PufyPufy17
Cont secundar StefiStef15
CITEȘTI
Best friends or lovers
FanfictionCartea este DOAR un pamflet și trebuie tratat ca atare! Un simplu meeting i-a facut sa se întâlnească. La inceput a fost greu... Ea nu-l suporta... Dar cu timpul au devenit prieteni. Iar de la prieteni la mai mult. Au existat multe certuri și c...