🍃BAB ENAM🍃[part 1] [private part!!!]

2.7K 261 79
                                    


Minhyun,sehun dan taehyung sudah siap disoal siasat oleh kyungsoo..mereka kembali ke cell mereka dan melakukan kerja masing masing.

Badan kecil ji hyo yang sejak daripada tadi berbungkuskan dengan selimut tanpa seurat benang di tubuhnya sudah mula bergerak gerak.

Mata gadis muda itu mula bergerak gerak dan akhirnya kelopak matanya terbuka perlahan lahan..

Perkara pertama yang ji hyo lihat ialah oh sehun dan kim taehyung sedang duduk di lantai cell berhadapan dengannya menghisap rokok..

Manakala hwang minhyun sedang membaca buku kecil betul-betul bersebelahan dengannya sambil terbaring..

Air mata ji hyo mula bergenang apabila kotak memorinya teringatkan kembali kejadian malam semalam..

Malam dimana dia 'dibaham' oleh 3 jejaka ini sekali gus..

Badannya mula terhincut-hincut menangis dek kerana terasa sakit di bahagian aset kewanitaannya..serta badannya terasa lenguh yang amat sakit..

Minhyun yang berada di sebelah kirinya mula perasan dan menutup bukunya..diteleknya wajah mulus ji hyo yng sedang menangis dan mengucup dengan penuh sayang pada dahi gadis muda itu..

"Ja-jangan..to-tolong jangan sa-sakitkan hyo..je-jebal..hyo merayu.."

Suara rayuan ji hyo menarik perhatian oh sehun dan kim taehyung..mereka berdua mula membuang rokok yang mereka hisap ke luar cell dan mendekati ji hyo..

"Good morning baby girl.."ucap sehun bersahaja..sengihan nakal terbit di bibir seksinya..

Taehyung mula menggigit bibir bawahnya seolah olah sedang menahan sesuatu..matanya liar menscan badan ji hyo daripada luar bungkusan selimut..bahu gadis itu yang terdedah dipenuhi dengan gigitan gigitan cinta oleh mereka bertiga..

Lebih-lebih lagi oh sehun dan hwang minhyun..

"Hisk..hisk..sehun..min-minhyun de-dengan taehyung jahat!!hisk!hisk!se-sehun taehyung de-ngan minhyun sa-sakitkan hyo!hyo benci sehun..taehyung dengan minhyun!!huaarghh!!!"teriak ji hyo..

Tangisan gadis itu semakin menjadi jadi..namun,apa yang ji hyo katakan hanyalah sia-sia..mereka langsung tidak serba salah.malah minhyun siap menyelak rambut ji hyo yang mengurai ke belakang telinganya lalu mengucup sayang di cuping telinga gadis itu.

Sehun pula siap jarinya bermain main lagi jarinya di bahu ji hyo..

"Well..kitaorang memang jahat pun ji hyo sayang.."balas sehun..

"Siapa suruh kau percayakan kitaorang song ji hyo.."taehyung pula bersuara.

Ji hyo mengumpulkan tenaga yang ada untuk bangkit daripada pembaringannya..rasa sakit seluruh badannya ditahan dan mula duduk bersimpul..selimut yang melindungi badannya dipegang erat agar tidak meluncut jatuh..

Namun,sesuatu yang tersangat seksi menggoda mereka iaitu air muka ji hyo..

Wajah ji hyo yang baru sahaja selepas menangis menarik perhatian mereka bertiga..matanya yang berair dan tidak henti-henti mengalir air mata.hidung kemerah merahan..bibirnya yang bengkak dan juga..paling penting sekali..selimut di bahu kirinya jatuh sehingga menampakkan badannya yang berbekas dengan gigitan..

[DISCONTINUED] ME&3 BYUNTAE CRIMINALS!Where stories live. Discover now