útěk

86 0 0
                                    

Taylor





Už jsem se na Adelu těšil byla strašně sexy a prostě dokonalá . Měla by tu být za dvě hodiny . Zatim jsem ji pripravil pokoj .

Adela

Byla jsem pred jeho domem vesla jsem ven a zazvonila . David mi hned otevřel a ja vesla dovnitr . Dal mi falesny pas a mé nové jsmeno byla Ema Smith moje rodne město bylo v Amsterdamu a me nove auto bylo jeste hezci nez jsem cekala.
Ještě jsem vám neřekla jak vypadam . Mám černé vlasy , štíhlou postavu a měřim 175 jsem docela dost vysoká ale co.
Nasedli jsem do mého něčeho auta a rozloučila se s Davidem . Jela jsem a nejbližší letiště a vytáhla jsem kreditu s kterou jsem koupila letenku do Švédska, pak jsem zlomila kreditu a vyhodila mobil i s letenkou a jela směr New Yourk.
Dojela jsem do centra a koupila jsem si navy telefon a byt. Být byl malý ale hezky. 

Taylor
Už má hodinu spoždění kde je kurva. Zazvonil mi telefon a na displeji jsem viděl jejího otce ze mi vola "ano kde je "
"Dobry den ona utekla jela k vám ale pak jsem viděl bankovní účet a koupila si letenku do Švédska a mobil ji nefunguje"    "Dobře já se o to už Postarám " tipl jsem to a hned svolal bodigardi aby ji našli a někdo aby jel za ni .

Adela
Už je to měsíc co ziju v NY. Mám práci v cestovní agentuře a i mám kamaráda nebo spis je to kamarád s vyhodama . No co mám rada sex a měsíc bez nej to je utrpení . Po práci jsem šla domu ale ještě jsem si zasla nakoupit . Koupila jsem nějaké jídlo a vina a cigára , protože jsem toho dneska měla hodně . Nasedli jsem do auta a jela do svého bytu . Když jsem přijela vypálila jsem nákup a šla na balkon , tam jsem si zapálila a pozorovala ruch velkoměsta . Zvonil mi telefon a videla jsem jméno Daniel můj kamos s vyhodama . Zvedla jsem to "Čau kocko nemáš čas potrebuju se uvolnit "        "Cus náhodou mám a já se taky potrebuju uvolnit , tak ke mě přijed"        "Budu tam za půl hodky "      "Ok"
Pak jsem to tipla a šla do sprchy .

Po půl hodině jsem slyšela zvonek "ano" "ahoj Daniel" "pojď dal " pustila jsem ho a asi po pěti minutách už byl před mim bytem ."proč musíš bydlet až úplně nahoře " bydlím v bytě kde není výtah "promiň " pozvala jsem ho do vnitr a on se posadil na sedačku v obivaku. Sedla jsem si na nej a začala ho líbat "jdeš na to nějak rychle ne " řekl mezi polibky."víš jsem tak nadřízená když jsem te videla v tom uplem tricku" " a nechtěla by si mi ho sliknout a pak by ses taky mohla sliknout" slikla jsem mu tričko já jsem se slikla až do spodního prádla měla jsem černé krajkove spodní prádlo "Jses kočka " já jsem se usmala a šla do ložnice on šel jak ocásek za mnou a sedl si na postel já ho povolila a sedla si na jeho rozkrok a trosku jsem se tam pohybovala a líbali jsme se , pak jsme přidala jazyky a začal boj . Odtrhla jsem se a začala mu líbat hruď , pak přícho a začala jsem mu rozepinat kalhoty strhla jsem mu je i s boxerkami.

Mafianova ženaWhere stories live. Discover now