L i M a

128 21 1
                                    

"Eun,jom balik!" Jerit Jibeom. JooEun hanya termenung sahaja.

"Haih..apalah nasib diriku ini." JooEun mula berfeeling sedih. Kalau perempuan lain jadi JooEun mesti dah happy gilos. Mana taknya dapat berlakon jadi heroin drama tv you alls. Bukan drama kat sekolah yang low class.

Flashback...

"Kami perlukan gadis yang agak kasar tapi cantik. Puan ada cadangan?" Soal seorang pengarah televisyen

Pengetua hanya mengeluh perlahan.

"Kenapa ni puan? Takder." Soal pengarah tersebut.

"Dok aih. Ada jer. Tapi, korang sanggup ker tahan perangai dia?" Soal pengetua.

"Sanggup. Sebab pelakon lain agak kekok untuk lakonkan drama ni." Kata pengarah.

"Puan!- aigoo.mianhabnida..maaf ganggu puan. Sorry." JooEun ingin melangkah keluar namun pengetua sudah memanggilnya dahulu.

"JooEun,duduklah dulu. Saem ada tawaran menarik untuk Eun." Kata pengetua.

"nae." JooEun patuh pada arahan pengetuanya.

"So,inilah budaknya. How?"

"She is pretty. Okay. I accept her." Kata lelaki tadi.

JooEun's P.O.V

Saem nak jual aku ker? Argh,aku tak puas lagi hidup nak buli Beom ngan Hwi. Aku tak puas perbodohkan oppa aku. Aku still nak tahu semua warna boxer Hwi. Aku still tak puas makan. Yang paling penting,aku still tak dapat viralkan pasal Jeon Pervertl

"JooEun jadi pelakon tau untuk pengarah ni." Kata pengetua.

My gawt. Aku? Pelakon? Komfem Beom ngan Hwi gelak cam setan kat aku. Hanat punya member.

End Flashback..

"Untung ah dapat berlakon. Kalau perempuan lain mesti dah excited." Kata Jibeom.

"Shh.. dont compare me with other girls out there. I'm different cause I am JooEun. I am not same like other girls. Arasseo?" Aku menghentikan percakapan Jibeom. Aku tak suka orang compare aku dengan perempuan lain. Air mata aku mengalir. Maaf, JooEun bukan sengaja nak hati tissue yang easy to koyak. Lumrah perempuan dengan air mata tiada pisah.

Jibeom terus memeluk aku.

"Mianhae. Member apalah aku ni. Suka buat kau nangis. Tapi kalau menangis buat kau lega, kau lepaslah. Kau tak nampak hodoh pun bila kau nangis. Sebab kau JooEun yang aku kenal." Jibeom mengusap belakangku.

(A/N: Ada sesiapa ship JiEun here?)

"Thanks faham aku. Jom balik!" Aku menarik tangan Jibeom untuk balik ke rumah. Malangnya Daehwi tak dapat join sebab ada hal. Baru nak sakat si Hyper Hwi aku sorang ni. JooEun seorang yang menghargai rakan ya..

"Eun.. tengok tu." Jibeom menunjuk kearah satu objek.

"Arghh!!! Kucing!!" Aku berlari tak cukup tanah. Lari daripada makhluk bergelar kucing.

"Hahahaha.. takut kucing.. JooEun.. JooEun.." Jibeom menggeleng gelengkan kepalanya. Langkahnya diatur menuju kerumah. Kesian kena tinggal sorang sorang. Saper suruh tunjuk kucing kat JooEun lagi.

Ting!!

You got 1 notification

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

Takpo aih: Me

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

Yah!! Stop spamming boleh tak?! : Me

SetanDiBumiNyata 😈: Beom! Mian

Aku sepak kau karang. Dah ah malas nak layan 😒: Me

Sila Meninggal: Me

Sila Meninggal: Me

Sila meninggal: Me

Sila meninggal: Me

Sila meninggal: Me

SetanDiBumiNyata 😈: Wuish! BeomBeom dah pandai spam ah sekarang ni. Beom dah maju. Tahniah anak omma.

Sejak bila aku ber ommakan syaitonnirrajim: Me

SetanDiBumiNyata 😈: Sentap

SetanDiBumiNyata 😈: Sentap

SetanDiBumiNyata 😈: Sentap

Malas doh nak layan kau yang asyik spam. Kambing.: Me

SetanDiBumiNyata 😈 Offline

"Haish,sentaplah tu. Aku jugak kena pujuk kau." Bebel Jibeom seorang diri.

💐|| Omma aku kata || J.J.K (H.I.A.T.U.S)Where stories live. Discover now