F i v e

6.7K 135 62
                                    

اون بوسه های پر حرارتی رو روی گردنم می ذاشت و باعث میشد بیشتر از قبل خیس شم. پیرهنمو گرفت و بعد از سرم در اورد و رو زمین پرت کرد. سینه هامو از روی سوتینم لمس کرد.

"اینا خیلی خوبن کیتن و همش مال منن، آره؟" زیر لب گفت. جوابشو ندادم ،ناله کرد و از لبام جدا شد و تو چشمام نگاه کرد .

"بهتره جواب فاکیگتو بدی یا قراره تنبیه بشی...خیلی بد." غر زد . ازش ترسیدم و اب دهنمو قورت دادم .

"آره،آره اونا مال توان." ناله کردم و سرمو عقب بردم. صورتمو تو دستاش گرفت و کاری کرد تو چشماش نگاه کنم.

"آره،کی؟"

"آره دَدی."لبمو گاز گرفتم که زود منو بوسید. لبامون با هم حرکت می کردن.بوسه هاش تا فکم،روی گردنم پایین اومدن و بالای سوتینم متوقف شدن. دستاشو دو طرفم گذاشت،نشون داد که پشتم رو خم کنم پس اینکارو کردم و اون قفل سوتینم رو باز کرد و درش آورد.

پایین رفت و نوک سینم رو مکید و زبونشو روش کشید که نوکش برجسته شد . یکی از سینه هامو فشار داد در حالی که اونیکی رو میمکید بعد همین کارو با اونیکی انجام داد.بعد از اینکه هر دو تا نوک سینم برجسته شدن شکمم رو بوسید تا اینکه به شلوارکم رسید. لبه ی شلوارکم رو گرفت و از پام در اورد.جای حساسم رو از روی لباس زیرم مالید که باعث شد ناله کنم.لمس کردنش جادویی ترین حس رو بهم منتقل می کرد.

"تا الانش خیلی برای دَدی خیس شدی،کی باعث شده که اینقدر خیس شی؟" پرسید وقتی بیشتر اونجارو می مالید تا صدای ناله از دهنم بیرون بیاد.

"تـ... تو دَدی تو کردی."به سختی گفتم و دیدم که نیشخند زد.

"دختر خوب." گفت و با انگشتاش لباس زیرم رو چنگ زد بعد لباس زیرمو بین دندوناش گرفت واز پام در اورد و اون به نظر سکسی می اد.پاهامو روی تخت گذاشتم با زانوهایی که روی هوان،منتظرم تا اون لمسم کنه.به پوسیم نگاه انداخت و یه بوسه روی قسمت داخلی رونم گذاشت تا لمس شدن بیشتری رو از طرفش بخوام،اون دقیقا میدونه داره چی کار میکنه.رونمو چنگ زد تا به اندازه ی کافی کبود شه اما من بهش اهمیت ندادم. رونمو رو تخت انداخت و پاهامو بست.

"خیلی داری بی قراری میکنی،باید صبر داشته باشی بیبی گرل." گفت در حالی که نفسش به خیسی تخمدانم میخورد که باعث شد ناله کنم.پوسیم زق زق میکرد و دردش برای لمس شدن بود و نمی دونم چه قدر طول میکشه که بتونم از پس اذیت کردنش بر بیام.بی اراده،دستمو روی پوسیم گذاشتم و شروع کردم به لمس کردنم و مالیدن پوسیم.ناله کردم و تونستم بشنوم که اون از روی نارضایتی غر زد.

"به خودت دست فاکینگ نزن،این پوسی منه تا راضیم کنه و تو اجازاه ی اینکه بدون اجازه ی من بهش دست بزنی رو نداری." گفت و بعد یه بوسه روش گذاشت، "مال منه." گفت و به پوسیم اشاره کرد.

Daddy //HS (+18)Where stories live. Discover now