"What??" Mason pegang perut dia sambil ketawa berabis. Si Alana tengok dia saja.
"Okay now tell me. What 'mengawan' is? Is it fun?? Or tiring?? Come on..tell me." Bilang si Mason lagi. Dia kasi bagus posisi dia duduk.
"Well..its like..when the female fish lay out the eggs, then the male fish will started to shoot their milky liquid to unite with the female eggs." Bilang si Alana dengan yakin. Terus si Mason tengok dia sambil buat muka tahan ketawa.
"So? Apa kaitan tu mengawan sama saya?" Bilang Mason.
"Em.." Alana tidak dapat jawab. Baru dia perasan yang Mason tu berbeza dari dia.
"Well Alana Theia the mermaid..im a human. You are dealing with a human right now." Si Mason bilang.
"Male human dont just shoot their milky liquid so easily. Female human should work hard for it." Terus si Mason lagi mulai pigi dakat si Alana. Curious ni muka si Alana.
"Oh really? Then show me how." Si Alana jawab. Tidak jadi si Mason mau tease dia. Macam no feeling ni muka si Alana. Just full of curiousity.
"No..we cant. Erm. There's so much things we should do to work it out. Hmm." Si Mason terus kasi jarak balik tempat duduk dorang.
"Ee.. i want to know. Ajar saya bahhhh." Bilang si Alana. Mau lain tu feeling si Mason masa tu.
"I want to know how human mating with each other." Bilang lagi si Alana. Si Mason hela nafas panjang.
"First of all, we human didnt call it that way. We call it...'making love'.." bilang si Mason. Dia kasi rapat muka dia sama si Alana.
"Making love?" Bilang si Alana buat muka hairan.
"Then lepas tu? Should i just slap your butt to help the milky liquid comes out faster?" Bilang Alana. Terus si Mason terbatuk kuat.
"Aihhh kau ni. Saya bukan binatang bah. Begini bah kalau mau starting make love
Beginiiii!" Si mason bilang sama Alana. Geram dia lama lama sebab si Alana tidak pandai faham.Terus dia tarik si Alana kasi rapat di badan dia. Tinggal beberapa inci saja jarak muka dorang. Bulat mata si Alana tenung mata si Mason. Badan si Alana masa tu masih lagi kena lilit tu selimut tebal. Si Alana senyum then dia kasi himpit lagi badan dia di badan si Mason. Dia letak dua dua tangan dia di leher si Mason.
"Then?..." si Alana tanya si Mason sofly. Tiba tiba mau redup ni mata si Mason.
"Then human will do this..." bilang si Mason. Dia tidak sedar dia tarik muka si Alana terus dia kiss bibir si Alana.
Lama ni si Mason kiss dia. Si Alana tutup mata dia. Slow kissing saja si Mason masa tu. Alana masa tu statik saja tidak bergerak. Dia tidak balas ciuman si Mason. Bila dia turun kiss leher si Alana, terus si Alana buka mata. Dia pegang bahu si Mason dua dua. Terkejut si Mason. Terkacau mood dia masa tu. Tapi dia tengok si Alana macam excited betul.
"Omgeee this feeling! I cant describe. Tapi saya rasa macam telur saya keluar sudah." Bilang si Alana. Blank face ni si Mason.
"What?? Telur??" Si Mason tanya si Alana balik.
"Yessss. Telur bah. Sebab i can feel it started to wet and watery down there. You wanna see the eggs?" Bilang si Alana excited. Berubah terus muka si Mason.
"Oh shit!! She's turned on??!!" Bilang si Mason dalam hati. Dia kasi jauh jarak dorang. Sebab masa tu dia pun lain lain sudah.
"Turned on?" Si Alana tanya balik si Mason. Dia dengar ni apa si Mason cakap dalam hati.
"Erm. Go wash yourself. I will wait outside. Go now!" Bilang si Mason. Tapi dia tidak tengok muka si Alana. Terus dia jalan straight pigi pintu and keluar.
YOU ARE READING
My Love From The Deep Blue Sea (COMPLETED)
Science Fiction𝐏𝐔𝐁𝐋𝐈𝐒𝐇𝐄𝐃 𝐀𝐒 𝐀 𝐁𝐎𝐎𝐊. #1 ON 07052018 Alana Theia merupakan seorang gadis yang luar biasa. Dia menjalani hidup sebagai seorang manusia biasa di mata umum biarpun sebenarnya dia adalah seekor ikan duyung. Namun tiada seorang pun yang me...